lecke skrev:Hej har blivit less enduron och ska nu sadla om till yamaha så jag har några frågor. har funderat på v-mx 500 xct och v-max 600 xct så nu undrar jag vilken av dom som är värt att satsa på enligt era erfarenheter.
V-Max'en verkar redan ha skruvats i, så jag misstänker att du får nog fortsätta med att skruva ifall du byter. Har man en gång börjat med meka med en skoter verkar det som att man måste fortsätta med det....mr_lynx skrev:...men e så satans less på att skruva hela tiden så jag tänkte att man kanske skulle byta tile ne yamaha, funderar på en v-max sx 700 97 med sxr boggi det låter vell bra iaf lr vad tycker ni ????????????
men lynxen har varit extremt jävlig har hållt på med variatorerna halva vintern on när jag för engångs skull fick till det så han jag bara köra 20 liter så va den trasig igen.AnteNord skrev:V-Max'en verkar redan ha skruvats i, så jag misstänker att du får nog fortsätta med att skruva ifall du byter. Har man en gång börjat med meka med en skoter verkar det som att man måste fortsätta med det....