Det svaret tackar vi för, funderar på att "knycka" skidorna från frugans phazer för hon lär ju inte märka någon skillnad:hmmmm:Dom är ganska skarpa. Djup köl, styr sjukt bra. Bra flyt i lössnön. En riktigt bra skida, betydligt mer bett i alla underlag än din skida. Och jag antar att det är det du är ute efter.
Det svaret tackar vi för, funderar på att "knycka" skidorna från frugans phazer för hon lär ju inte märka någon skillnad:hmmmm:
Mm nu sitter de där iaf så nu är det bara snön som fattas:biggrin1:Haha!!! Thats the spirit!!! eace:
Då ställer jag en följdfråga. Är det SLP powder pro som är den bästa allroundskidan då?Jag skulle vilja påstå att dessa skidor skall köras försiktigt med vetskapen om att de kan ge direkt obehagliga kast på packat underlag, pga av att kölen är så pass djup som den är. Den är gjord för att köras i djup snö...
Jag rekommenderar inte att köra snabbt på led med dessa...
Ja tänk det är jag också mycket intresserad av att få veta! :ciao:Då ställer jag en följdfråga. Är det SLP powder pro som är den bästa allroundskidan då?