må verkligen den bästa skoterfilm som finns, börja seriöst gråta första gången jag såg den, men de var dock glädje tårar, riktigt underbar!!!!Breathe...
[video=youtube;OKTII2oymNs]http://www.youtube.com/watch?v=OKTII2oymNs[/video]
Slängde ihop en liten film efter en helg!
Fy fan va fint! Gör ont att se ut genom mitt fönster när man sett sån grymt fin åkning.Riktigt trevlig åkning!
Cool grej! har du fler filmer?Grannen har mekat ihop en värsting
Din Arcticpolare verkar gilla att "parkera" =)Klippte ihop lite pow pow och Arctic smiskning från veckans körning
Haha jo, dom där maskinerna går fan inte bra alltsåDin Arcticpolare verkar gilla att "parkera" =)
Inte för att jag är så imponerad av kvaliteten på AC -12 men framkomligheten är det inga större fel på enligt mina erfarenheter från de jag kört med, det är nog snarare din polare som behöver öva lite grann...Haha jo, dom där maskinerna går fan inte bra alltså
Sämsta modellen någonsin, nå inte vet jag om de är så svårt att köra rakt upp?Inte för att jag är så imponerad av kvaliteten på AC -12 men framkomligheten är det inga större fel på enligt mina erfarenheter från de jag kört med, det är nog snarare din polare som behöver öva lite grann...
Inte för att jag bryr mig men en polare med en freeride154 har åkt mkt med en hcr 800 domhar bytt skoter men likförbannat så är arcticen bättre i snön..Sämsta modellen någonsin, nå inte vet jag om de är så svårt att köra rakt upp?
Chris Burandt sa några bevingade ord en gång:Lite orutinerad vid rullningen där men de var redigt brant där faktiskt