Haha, ja man får ju lätt ryckningar i tummen så här års. Tack så mycket!Extremt grym kvalité, som vanligt! Fick plötsliga, okontrollerbara ryckningar i högertummen och det vägrar sluta!
Beginnings är en riktig bra film. Som alla dina filmer. Det enda jag inte tycker om är musiken. Du brukar ha grym musik. Hoppas på mer filmer i vinter.
Tack så mycket båda två! Det här med musik är ju svårt och något jag känner passionerat för.Och jag som nästan fick en glädjetår när jag upptäckte att han petat in Pennywise i filmen...
Nä snöskoter är Hårdrock eller punkrock, inte discodunk av Avicii. Punkt.
Jag ger Leafo en applåd för sitt musikval! Så skönt att slippa elektronikskrapande med 740 dunk på nå slowmoklipp i 30sek där dom hoppar 2m.
Nu har jag bara sett typ 5min iofs... ;P
Jag har försökt göra det till "en grej" att ha väldig blandning av musikstilar i mina filmer. Allt från indiepop till skatepunk till "discodunk av Avicii", gillar all typ av musik. Detta då det dels är ett kraftfullt verktyg för att förmedla olika känslor och "stil" samt dels är utmanande att klippa till viss typ av musik (och kul när man får till nåt som är "otippat").
Till just "Beginnings" så tog jag (det lite okarakteristiska) beslutet att endast köra punk/rock rakt igenom som en liten homage till de actionsportfilmer jag växte upp med under 90-talet. Insåg dock att det inte kommer passa alla (medans andra får en tår i ögat), men fick bli så denna gång.
Till vintern kommer jag fortsätta göra "Slediaries" vilket bör innebära 8-10 kortare filmer under säsongen och i de kommer det vara högt och lågt gällande musikstilar och inte lika "smalt" som det blev i Beginnings.