Youtube : Här samlar vi sköna SKOTERfilmer.

Hans_J

Välkänd medlem
12 aug 2009
390
0
16
Förvänta er ingen speciellt körning, tränar bara på att använda sony vegas pro inför vinterns filmning :p Vilhelmina har en extrem snöbrist så körning ospårat går ej om man inte vet hur marken ser ut under.

[video=youtube;fkboA0QIPO0]http://www.youtube.com/watch?v=fkboA0QIPO0[/video]

Är medveten om att jag glömde klippa bort dom sista 40 sekunderna.

goliath

Välkänd medlem
10 dec 2009
362
0
16
Uppsala
är det någon mer än jag som har problem med Gopro hd?

min har börjat strula som fan... den kan spela in i 5 min eller 40 min de är olika varje gång, sen helt plötligt så slutar den röda lampan blinka (utan att ha rört kameran) och kameran hakar upp sig helt, man måste ta ur batteriet.. sen när man sätter i batteriet igen så står det SOS på displayen :S
jag har provat att formatera mitt 32gb Sandisk sd kort och har även installerat den nya firmware uppdateringen som finns på deras sida...

vad ska man ta sig till?

goliath

Välkänd medlem
10 dec 2009
362
0
16
Uppsala
Jag kör med Gopro hd.. men aldrig haft nå problem med den! Lät jävligt konstigt de där :S vart har du köpt den`? bara lämna tillbaka isf?
Ja det är ju så att den är köpt på ebay:-(

Men jag har skrivit ett mail till go pro själva... Får väl se vad dom säger...
Om man googlar på gopro sos message så får man ju en jäkla massa träffar...så de verkar inte som jag är ensam dock så verkar det inte som om nån har en lösning på problemet :-(

``mountain max´´

Välkänd medlem
24 jan 2007
1.292
1
16
Jokkmokk
Vilket skit, sånna här gånger man önskar att man köpt saken/sakerna här i sverige ändå.

Okey, bara hoppas själva Gopro har nån lösning på problemet, så satans tråkigt när det ska rackla :S Min har då hållit snart problem fri 1år iaf så bara hoppas de fortsätter så hädanefter också.

Lycka till och hoppas de löser sig :)

TyskeNPro

Välkänd medlem
28 jun 2008
462
0
16
Arjeplog
fick du inte me lappen, "World wide garanty", spelar ingen roll om du köper en gopro i usa eller sverige, är garanti på den vart du en köper den :)

LimeD

Aktiv medlem
21 jun 2009
90
0
6
sävar
Sjukt grym film tycker jag :) Gillar starkt när det är freeride :p

[video=youtube;yBD-zOYp9oM]http://www.youtube.com/watch?v=yBD-zOYp9oM&feature=sub[/video]

Mangaan

Medlem
3 okt 2009
16
0
1
sorry för lite off topic.
är det någon som vet på vilken sida man kan hitta ett klipp med två amerikanska grabbar som åker runt på varsin veteranare, typ sno tric eller liknande..
minns att musiken till är Highway to hell iaf. vet dock inte vad jag ska söka på..

tack på förhand// Holmvall

goliath

Välkänd medlem
10 dec 2009
362
0
16
Uppsala
Vilket skit, sånna här gånger man önskar att man köpt saken/sakerna här i sverige ändå.

Okey, bara hoppas själva Gopro har nån lösning på problemet, så satans tråkigt när det ska rackla :S Min har då hållit snart problem fri 1år iaf så bara hoppas de fortsätter så hädanefter också.

Lycka till och hoppas de löser sig :)
vad har du för minneskort? märke? xxgb sdhc class: ?

Fire_Dude

Välkänd medlem
26 mar 2007
434
0
16
Glommersträsk
sorry för lite off topic.
är det någon som vet på vilken sida man kan hitta ett klipp med två amerikanska grabbar som åker runt på varsin veteranare, typ sno tric eller liknande..
minns att musiken till är Highway to hell iaf. vet dock inte vad jag ska söka på..

tack på förhand// Holmvall
Den heter vintage slednecks :) kung film