A AC_zr Välkänd medlem 2 sept 2008 1.074 0 16 vilhelmina 21 mar 2009 #21 ZR är lek skoter och ZL är mer en led skoter som jag har uppfattat de iaf
B Biosteel 21 mar 2009 #22 AC_zr skrev: ZR är lek skoter och ZL är mer en led skoter som jag har uppfattat de iaf Click to expand... lekskotrar e väll båda mer eller mindre eftersom dom har några år på nacken nu men zr versionen kom ju som en performancemodell så att säga. :ciao:
AC_zr skrev: ZR är lek skoter och ZL är mer en led skoter som jag har uppfattat de iaf Click to expand... lekskotrar e väll båda mer eller mindre eftersom dom har några år på nacken nu men zr versionen kom ju som en performancemodell så att säga. :ciao:
J Josen Medlem 20 aug 2008 40 0 1 Gällivare 8 apr 2009 #23 Jag har själv ägt en zl och jag kan inte säga mer än att inte köpa en sån.. de är den absolut värsta jvl skit skoter jag kört och haft och ändå är jag arctic fantast! Köp en zr istället..
Jag har själv ägt en zl och jag kan inte säga mer än att inte köpa en sån.. de är den absolut värsta jvl skit skoter jag kört och haft och ändå är jag arctic fantast! Köp en zr istället..