C chricke Medlem 1 jan 2000 32 0 1 Sundsvall 13 okt 2003 #1 Har en liten fråga ang. dragkrok till ZRT 600, finns det nån pirat som man kan sätta dit? Kan man sätta dit en direkt på lyftbågen där bak? Nån som har några erfarenheter? //Christian
Har en liten fråga ang. dragkrok till ZRT 600, finns det nån pirat som man kan sätta dit? Kan man sätta dit en direkt på lyftbågen där bak? Nån som har några erfarenheter? //Christian
plymouth_man Välkänd medlem 1 jan 2000 288 0 16 Piteå 29 okt 2003 #3 Det finns, kolla med Rinab, tror dom hade 2 universalmodeller. Min handlare (Motorbutiken i Öjebyn) tog hem dem åt mig... Mvh Hans L Piteå
Det finns, kolla med Rinab, tror dom hade 2 universalmodeller. Min handlare (Motorbutiken i Öjebyn) tog hem dem åt mig... Mvh Hans L Piteå
C chricke Medlem 1 jan 2000 32 0 1 Sundsvall 29 okt 2003 #4 Behöver man inte förstärka på nåt sätt där bak?
plymouth_man Välkänd medlem 1 jan 2000 288 0 16 Piteå 29 okt 2003 #5 Det beror väl på hur tungt du tänker dra... jag har bara en packpulka, och har inte förstärkt nåt, och det håller.... Ska du däremot dra nån stor, tung pulka full i folk, så skadar det nog inte att förstärka på något sätt. Mvh Hans L Piteå
Det beror väl på hur tungt du tänker dra... jag har bara en packpulka, och har inte förstärkt nåt, och det håller.... Ska du däremot dra nån stor, tung pulka full i folk, så skadar det nog inte att förstärka på något sätt. Mvh Hans L Piteå