Senaste aktivitet

• N
    Norrbotten89 reacted to Sneeuwscooter's post in the thread Köpråd brp crossover with Gilla.
    Jag tycker också crossover är lite bättre för Norrbotten89, så Switchback eller Backcountry. Kanse Freeride, men det är mer en...
  • N
    Norrbotten89 reacted to JAAG's post in the thread Köpråd brp crossover with Gilla.
    Är "stegrandet" viktigt så ska du ha en 146", inte 154/155!
  • J
    JAAG svarade på tråden Köpråd brp crossover.
    Är "stegrandet" viktigt så ska du ha en 146", inte 154/155!
  • mattgojohn
    mattgojohn svarade på tråden Köpråd brp crossover.
    Jag tycker att Polaris Switchback och SkiDoo Backcountry XRS är suveräna crossoverskotrar. Dom är inte riktiga steep and deep skotrar...
  • suregom
    suregom reacted to mas's post in the thread Köpråd brp crossover with Gilla.
    SLEDTRAX...??? Helt ärligt, leta igenom alla deras tester av olika maskiner och när du hittar ett enda test som är negativt gällande en...
  • N
    Norrbotten89 svarade på tråden Köpråd brp crossover.
    Ja det står torrvikt 252 kilo men den har ju större dämpare, kylfläkten, lite längre matta, förstärkningar i boggie osv så det räntar...
  • asker
    asker svarade på tråden Köpråd brp crossover.
    Vikterna är det torrvikter? för vet att min shredder re turbo r vägde 250 körklar, polarisen väger typ samma, men känns lättare. För...
  • N
    Ja jag har läst nått om att 146" khaos slash har ganska bra kylning och jag tror spårvidden går ställa bredare på dom än på Freeride och...
  • asker
    Fördelen med brp och kylningen är att kylarna går hela vägen bak sen har de inte "slash", på polaris slutar de vid dynan eller någon dm...
  • N
    Okey om ni rent spontant tittar på Brutal RE med 400mm bredd och 850 motorn då, vad tror ni om den modellen den kommer ju utrustad med...
  • N
    Norrbotten89 reacted to JAAG's post in the thread Köpråd brp crossover with Gilla.
    Generellt är väl BRP-maskinerna bättre utrustade på kylarfronten än Polaris och kissekatterna så vårkörningen kan gå lite bättre mer...
  • N
    Norrbotten89 reacted to asker's post in the thread Köpråd brp crossover with Gilla.
    Vill du ha en lössnömaskin som även fungerar riktigt bra på led så är shredder re 3700 ett väldigt bra alternativ går köra riktigt fort...
  • J
    JAAG svarade på tråden Köpråd brp crossover.
    Generellt är väl BRP-maskinerna bättre utrustade på kylarfronten än Polaris och kissekatterna så vårkörningen kan gå lite bättre mer...
  • asker
    Vill du ha en lössnömaskin som även fungerar riktigt bra på led så är shredder re 3700 ett väldigt bra alternativ går köra riktigt fort...
  • N
    Jag fattar, du har nog övertalat mig att hoppa över 4 taktaren Vilken av lössnö maskinen av de som finns khaos, freeride, summit...