Senaste aktivitet

• suregom
    suregom reacted to Norrbotten89's post in the thread Köpråd brp crossover with Gilla.
    Det blev en Ski doo freeride 146 med löstagbar stänklapp! :)
  • suregom
    suregom reacted to monno's post in the thread Köpråd brp crossover with Gilla.
    Litet sidospår, men angående 4T vs 2T vikt så en anledning att 4t blir "bockigare" är ju roterande massa. (fråga Polaris hur viktig den...
  • suregom
    suregom reacted to Norrbotten89's post in the thread Köpråd brp crossover with Gilla.
    Tjena Ja nu är första vintern med första skotern efter 20 år avklarad Helvetet så roligt det är, även om man bara är ute själv och kör...
  • N
    Norrbotten89 svarade på tråden Köpråd brp crossover.
    Det blev en Ski doo freeride 146 med löstagbar stänklapp! :)
  • N
    Tjena, Jag har ett garage med målat golv och upptäckte vintern som var att styrstålen skadar såklart golvet när man kör ut och in...
  • W
    Widde61 svarade på tråden Backproblem..
    Nu har jag bytt ECU och problemet med motorlampan är löst. Men problemet med backväxeln kvarstår, lampan som indikerar att backen...
  • O
    Octagon skapade tråden Passagerare på Nytro i Yamaha.
    Jag funderar på att köpa en Nytro. Har läst lite här och var att det ska gå OK att åka två på den med originalsadeln. Stämmer det? Hade...
  • mas
    mas reacted to Snöskor's post in the thread X-trim 600 SDI 2008 with Gilla.
    Säljer en välvårdad X-trim från 2008 på 800 mil. Boysen reeds (rage cage) med nya reeds i fjol, likaså ny sekundär i fjol (team tied med...
  • S
    Säljer en välvårdad X-trim från 2008 på 800 mil. Boysen reeds (rage cage) med nya reeds i fjol, likaså ny sekundär i fjol (team tied med...
    • IMG_8865.jpeg
    • IMG_8864.jpeg
  • N
    Nej det är jag väldigt medveten om, jag har väll egentligen sökt en crossover som är "nästan" lika rolig i lössnön som en Freeride eller...
  • mattgojohn
    mattgojohn svarade på tråden Köpråd brp crossover.
    Khaos och Freeride är inte en crossover, både enl tillverkarna och mig! Bara så att trådskaparen är insatt nog.
  • N
    Jo sen känns det lite riskabelt att ge sig in i Arctic träsket när det verkar vara ganska stökigt hos dom
  • N
    Norrbotten89 reacted to monno's post in the thread Köpråd brp crossover with Gilla.
    Litet sidospår, men angående 4T vs 2T vikt så en anledning att 4t blir "bockigare" är ju roterande massa. (fråga Polaris hur viktig den...
  • M
    monno svarade på tråden Köpråd brp crossover.
  • N
    Ja nu är jag inne på Freeride vad jag förstår så går dom helt okey vad gäller värmen om man kör isrivarna och sätter på en avtagbar...