Senaste aktivitet

• suregom
    Ska lägga nåt typ av skydd på golven i släpen, funderar på om julas plastgolv skulle hålla för det så man kan lägga hela golvet isåfall...
  • M
    marvej svarade på tråden Verktyg Pdrive.
    Har tillverkat verktyg idag. Ett för att pressa ihop skivorna, och ett för att låsa dem ihop. Maptune kunde inte beställa hem verktyget...
  • J
    JAAG svarade på tråden Verktyg Pdrive.
    1: Jag skulle nog vara skeptisk till att vara med fingrarna inne i variatorn oavsett hur den är låst. Gör du det ändå så se då i så fall...
  • mas
    mas reacted to marvej's post in the thread Verktyg Pdrive with Gilla.
    Tackar för tipsen! Har skrivit till Maptune nu. Föreslog att de kunde lägga upp verktyget i deras webshop. Det borde ju finnas fler som...
  • Henrikssons
    Henrikssons reacted to F-Tar's post in the thread Ny xrs -07 ägare, frågor with Gilla.
    10 års jubileum. Maskinen har jag kvar! Dom verka bli värd pengar ser jag.. inte köper man en xrs idag för 35k. Den blev renoverad för...
  • M
    marvej svarade på tråden Verktyg Pdrive.
    Tackar för tipsen! Har skrivit till Maptune nu. Föreslog att de kunde lägga upp verktyget i deras webshop. Det borde ju finnas fler som...
  • S
    Soyd© reacted to mattgojohn's post in the thread Verktyg Pdrive with Gilla.
    Jag tror inte att det. finns i sverige. Detta blir billigare, men inte lika påkostat...
  • S
    Soyd© svarade på tråden Verktyg Pdrive.
    Maptune säljer RIDERZ Turbo Tamers! Så det går ju att droppa dem ett mail och höra om de har eller kan ta hem verktyget!.. (Bilden på...
    • IMG_1694.jpeg
  • mattgojohn
    mattgojohn svarade på tråden Verktyg Pdrive.
    Jag tror inte att det. finns i sverige. Detta blir billigare, men inte lika påkostat...
  • mas
    mas reacted to F-Tar's post in the thread Ny xrs -07 ägare, frågor with Gilla.
    10 års jubileum. Maskinen har jag kvar! Dom verka bli värd pengar ser jag.. inte köper man en xrs idag för 35k. Den blev renoverad för...
  • suregom
    Tänkte det är bra med en liten uppföljning på fel och brister denna maskin har haft. Då allt inte kan bli perfekt på en gång... Maskin...
  • suregom
    suregom reacted to F-Tar's post in the thread Ny xrs -07 ägare, frågor with Gilla.
  • F-Tar
    F-Tar svarade på tråden Ny xrs -07 ägare, frågor.
  • M
    marvej skapade tråden Verktyg Pdrive i Tekniksnack.
    Någon som vet om det här verktyget går att köpa via någon firma i Sverige? Tänkte beställa direkt ifrån USA/Canada, men frakten blir...
  • U
    Ultrakorp reacted to Boost III's post in the thread Etec with Gilla.
    Jag måste skryta upp Triboron eller snarare (Boron pulver) än en gång jag brukar nämna det då o då i olika motorforum för de är så in i...