Nya profilmeddelanden

Hej är ny här skulle du kanske kunna hjälpa mig har ställt några frågor å trådar men ej fått nå svar 😔m
Mvh Joakim Björklund
Hej, ja är intresserad av en frontbåge till axys. Har du på lager?

Mvh Dennis
Någon som har koll på startmotorkitt till en Rave 800 rc 06 .ser att Rinab har för 3900 kr men enligt polarn så passar inte det min maskin
tack men jag har mätt tändspolar, alla sensorer,kablage,bränslepumpstryck, kan inte sätta fingret på felet.
Hej,

Bra ide, lite klurigare att få till. Vi kommer snart gå live med det nya forumet men kommer ta med mig denna ide och se vad vi kan få till i framtiden.

Mvh
Jocke
Tja. Jag är på jakt efter drivhjul till en snow king och såg att du skrev för ett antal år sedan att det var en kille som tillverkade såna, kan du hjälpa mig att få kontakt med honom?

Vh Fredrik
Hejsan. Jag tänkte bara att det kunde vara bra att ha med en uppmaning i trådar att man ser till att få med eventuell lösning på det diskuterade problemet.
Det är ju ofta man söker forumet efter gamla trådar om nått uppstått problem. Men är ju mer regel än undantag att man inte tagit med lösningen på problemet i tråden. Så en automatisk uppmaning till trådskaparen om eventuell lösning för tråden en tid efter att tråden blivit inaktuell skulle ju vara väldigt bra om det gick att få till.
M v h Daniel
Försöker radera mina 2 inlägg eller alt. ta bort hela min profil
men har man en gång gått med är man tydligen fast??
Hej!

Tänkte bygga 770 på min rev 600 pro.
Vilka 800cylindrar använde du? Är det 800 ho cylindrar som satt i reven? Vilken topp och vilka kolvar använde du?

Mvh Johan
Hej!
Är super nybörjare har just köpt min första skoter polaris rush 800 PRO R 2012 men vet du hur jag vet om styrstålen är slut?
Sorry att jag attackerar dig så här men behöver hjälp den spårar så mycket i alla tidigare spår på leden. Mvh Erikizen
Hej Reko85.

Fick du ordning på din RS som bläddrade och gick dåligt?
Har exakt samma fel och undrar vad som va felet på din maskin.

Mvh
Olov Fernquist