Nya profilmeddelanden

Hej!
Jag är nybörjare på skoter. Efter att haharvat omkring på forumet och nästan fått hjärnblödning av alla experter så har jag på något vis fastnat för yamahaoch Viking. Du har ju erfarenheter av viking 540. Kan du nämna några erfarenheter positiva och negativa så att man törs gå till handlaren och fråga? Tacksam för svar
Nils R ( Winston)
Vinter är bästa årstiden, nu är den äntligen här och projekt med en gammal klassiker börjar vara klart så det blir nog en del mil på den i vinter.

LÅT SNÖN FALLA LIKT ETT ARKTISKT SKYFALL ;)
söker efter en passagerardyna till en Lynx rave 550 årsmodell 09, nån som har en till salu?
söker efter en passagerardyna till en Lynx rave 550 årsmodell 09, nån som har en till salu?
Hej läste om att du provat MTNTK Blowhole kitet finns det någon återförsäljare i Sverige eller har du beställt från USA?

Hälsningar Per
Hej läste om att du provat MTNTK Blowhole kitet finns det någon återförsäljare i Sverige eller har du beställt från USA?

Hälsningar Per
Hej! Ville inte ta frågan i tråden, men vilken handlare köpte du skotern av? Ö-vik marina o motor?

Mvh swedn
Hej! Ville inte ta frågan i tråden, men vilken handlare köpte du skotern av? Ö-vik marina o motor?

Mvh swedn
SkoTer för hela slanten.
Har en Lynx Rs 600 Open mod. Förlängd och re800 chassie mm. Håller på att modda om den med egna dekaler för tillfället.
SkoTer för hela slanten.
Har en Lynx Rs 600 Open mod. Förlängd och re800 chassie mm. Håller på att modda om den med egna dekaler för tillfället.
Hej jag funderar på att köpa en skidoo 1000sdi 05 är det något som jag ska tänka på för jag har bara kört 583 an -98 den köpte jag 2005 har tröttnat på den mvh Ronny
Hej jag funderar på att köpa en skidoo 1000sdi 05 är det något som jag ska tänka på för jag har bara kört 583 an -98 den köpte jag 2005 har tröttnat på den mvh Ronny