Yamaha Phazer MTX "Chris Edition"

niilsson

Välkänd medlem
9 aug 2011
498
0
16
uppe i norr
Mycket grymt! Tycker dock att det är tråkigt att du är klar, en av anledningarna varför man tittar omkring på snowmobile är ju för att se dina updates! :)

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Mycket grymt! Tycker dock att det är tråkigt att du är klar, en av anledningarna varför man tittar omkring på snowmobile är ju för att se dina updates! :)
Det finns ju andra projekt att följa :) ...men tack...känns kul att du gillat att följa mitt projekt.

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Nu e skotern transporterad till Dalarna så nu hoppas jag på att jag inte skall behöva meka nåt mer denna säsong :)

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Kul :) Han du testa den ngt i snön?
Tyvärr så har dom haft tö dom senaste dagarna så det var inget för idag då jag var uppe. Förhoppningsvis skall det snöa lite nu framöver så jag kan få testat den lite iaf. Vi skall vara upp där över nyår och hela vecka 1

edwaard

Aktiv medlem
7 feb 2011
50
0
1
Kan du inte slänga upp lite fler bilder på skotern? Verkar vara nåt knas med sidan du har de tidigare bilderna på, typ för många visningar för gratis-tjänsten eller nåt liknande. Har helt missat den här tråden och man blir ju rejält nyfiken efter all positiv kritik du fått :)

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Tycks vara strul med bandbredd på bilderna...blir väl att köra pixbox igen nu då dom funkar :)

Då var första korta testturen avklarad. Tyvärr har vi ju "snöbrist" här också men jag fick iaf testat lite. Väldigt stor skillnad på boggien, alltså fjädringen längs guppig led :) Mycket bättre med dessa dämpare och omshismnngskittet från KN Racing.
Xenponljuset var också grymt nu då jag körde i mörkret :)

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Ja vi fick ca 15cm inatt annars skulle det nog inte gått att köra alls här ännu :(.

Jag e väldigt sugen på att åka norrut...har ju inte så långt till Gördalen. Men har inget släp.

aexo

Medlem
29 nov 2008
44
0
1
Särna
hej, eftersom du inte har så långt till gördalen så kan jag inte låta bli och undra var du bor, då jag bor i särna? :)

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Avstånd är ju relativt :) Jag bor en bit utanför Göteborg...men skotern har jag i Södra Dalarna...så det är väl ca 24mil dit:)