Sv: Oldschool lynx "mountain"
Industrikedjan jag fick tag i har samma delning och rulltjocklek, däremot skiljer utformningen på länkbrickorna.
Original är helt raka och den som jag fick tag i var som alla andra kedjor en liten kurva mellan nitarna så att säga.
Blir nog att köra på den och hoppas att drevningen blir bra, annars tar man ett steg längre och sätter i en flygplansmotor eller nåt.....
Och fick inte du ihop det, hur F*n ska någon annan få ihop det vettigt då?Har själv tänkt att konvertera den gamla kedjan till nyare modell, jag har en 95 rave. Har en komplett drivlina med sekundraxel, drivaxel drev, kedja och kedjehus från 96ans rave som har det nya kedjehuset och kedja.
Men fick aldrig ihop det på något vettigt sätt. Är inte heller samma cc mått mellan axlarna heller och de gamla axlarna passade inte något bra i det nya kedjehuset heller.
Industrikedjan jag fick tag i har samma delning och rulltjocklek, däremot skiljer utformningen på länkbrickorna.
Original är helt raka och den som jag fick tag i var som alla andra kedjor en liten kurva mellan nitarna så att säga.
Blir nog att köra på den och hoppas att drevningen blir bra, annars tar man ett steg längre och sätter i en flygplansmotor eller nåt.....