lämna in till nån billackerare dem kan ju blanda in mjukmedel i färgen så går de böja utan att färgen spricker.. dem kanske vill ha lite bullar till fika som betalning så brukar de va för mig.. men ja jobbar med bilar också..
Den taktiken funkar nog i östersund men försök dig på den här i sthlm.. Då ska du få se på grejjer!lämna in till nån billackerare dem kan ju blanda in mjukmedel i färgen så går de böja utan att färgen spricker.. dem kanske vill ha lite bullar till fika som betalning så brukar de va för mig.. men ja jobbar med bilar också..
haha precis! ska du få lite mjukmedel i färgen här får du betala med livet.. elr lämna in bilen i utbyte ;PDen taktiken funkar nog i östersund men försök dig på den här i sthlm.. Då ska du få se på grejjer!
har funderingar på de men de får vänta tills nästa vinter då jag inte har jätte mkt pengar just nu och de pengar jag har ska gå till bmwn min och lite till skoternlämna in till nån billackerare dem kan ju blanda in mjukmedel i färgen så går de böja utan att färgen spricker.. dem kanske vill ha lite bullar till fika som betalning så brukar de va för mig.. men ja jobbar med bilar också..
taack en som hajjar!! klart man hajjar hatt de inte håller men har man inte ekonomin atm så köram na på de billigaste å dyrare nästa vinter nej faktiskt inte, kör på 440 variatorer eftersom dom ska va hållbarare, kör även med 440 vikterna i, suverän att leka med, sjuk acc i skotern om du vill kanske jag kan ha en liten film snutt på den från förra vinternMen kör som du vill, lossnar det lossnar det, du får väl säga att det är en del i effektten ;-)
Förstår inte varför det är sånt tjat om det. Om man tillhör dom som vet att det inte håller, tipsa fresken om vad har kan göra sedan räcker det väll..
Jag tycker det är friskt vågat. Ser fram emot hur det kommer att bli med fotstegen.
Har du gjort nått med variatorerna efter motorbytet?
Mvh
Skicka upp en film på den i tråden tycker ja kul att seom du vill kanske jag kan ha en liten film snutt på den från förra vintern
tackar joo vi e ett par som kör här nere i södra sthlm, alltid kul å se allas miner när man kör förbi me en skoter här nerefin fint! kul å se att de finns relativt stort intresse för skoter i södra delen av Sverige! lycka till
it fan var väl de så dåligt draget? no fan ha ji sett på folk som drar 100 gånger värre...Stackars magnapull!
haha inte när den gått ett tag, skulle kunna dra med 1 men fick dra ett par ggr innan den starta så blev som lättast med 2 händerBehöver du använda båda händerna? Hehehe
den mår bra ska du se, inge fel på han int..Stackars magnapull!
Jag har då däremot inte sett någon som skriver värre än dig=)it fan var väl de så dåligt draget? no fan ha ji sett på folk som drar 100 gånger värre...