Du får tycka vad du vill, gillar märket..Blir inte DC lite fånigt (om du har fyllt 18 alltså).
Känns lite fjortis bara..
Du får tycka vad du vill, gillar märket..Blir inte DC lite fånigt (om du har fyllt 18 alltså).
Det är ju upp till var och en vad man tycker...hade varit en annan sak om typ hela skotern var täckt i klistemärken från junkyard monster etc...Blir inte DC lite fånigt (om du har fyllt 18 alltså).
Det är penslat med färgen combicolor riktigt bra yta faktiskt och tålig yta! men nästa vinter blir de riktig lack!Det är ju upp till var och en vad man tycker...hade varit en annan sak om typ hela skotern var täckt i klistemärken från junkyard monster etc...
On topic nudå:
Jag tycker det blev vrålsnyggt med en svart tunnel, vad äre för färg du använt? sprutmålat eller rollat/penslat? =)
som shagwell sa, de är enbart crosskåpor plus att jag ska inte spraya, ska göra klistermärken å de går att ta bort..Tror nog att du tappar lite andrahands värde om du nu ska spraya Monster Och DC, inte många över 14 som vill ha det på sin skoter! Men kör på de om du tycker det är snyggt! Annars vore ju helvitt skapligt stilrent!
Det är DIN åsikt! Gör som du vill med din skoter, så gör vi som vi vill med våra!Men VÅRAN åsikt
Jo jag hajjar får se kanske blir att köra utan dekalerTycker DC dekalerna var snygga, men sätt dom åt rätt håll!
Alltså mer vågrätt om man säger så..
Lite svårt att förklara, men som det ser ut på dina bilder så läser man ju liksom "DC" nerifrån och upp resp uppifrån och ner, hade nog sett bättre ut om man läste från sida till sida om du förstår vad jag menar?
Joo just på betterboardsen är de så att funktionen går före eftersom jag vill ha så bra grepp som möjligt nejnej boggiehjulen hoppar inte på igen!låter helt sjukt att ta bort boggiehjulen, du skrev ju om dina betterboards att funktion går före utseende, är det inte så i detta fall? nä på med boggiehjulen så håller allt plus att jag inte tycker det ser fult ut
haha joo allt på skotern e ju de förutom betterboardsen, där blire mer funktion för utseende efter som jag vill gärna ha så mycket å bra grepp som möjligthahaha jag tycker nästan allt på skotern ligger under fliken utseende framför funktion ist och det inkluderar att sätta svart film på lyset:amuse:
nja isåfall om man lackar dom svarta, gillar inte alubling så mktvändhjul från billet-x skulle passa riktigt fint tycker jag!