ska ikke behövas bytas några drivhjul.Bump!
Nån som vet om man behöver ett mindre drivhjul med peak 2.5 på en Ass rmk -12?
ska ikke behövas bytas några drivhjul.Bump!
Nån som vet om man behöver ett mindre drivhjul med peak 2.5 på en Ass rmk -12?
Vartifrån köpte du? Billigaste jag har sett är 7995 på blocketOtroligt varierande pris på mattan måste jag säga , jag sparade 2500 jämfört med dyraste kända leverantör i sverige .
Ja, få höra nu!Någon som tycker det är märkbar skillnad i multi-duro varianten än den vanliga i hållbarhet?
Någon skillnad i körningen då topparna är mjukare?
ingår väl knappast i någon service att byta matta?Min ÅF sa att jag borde göra "stora servicen" nu.... den är ju rätt mkt dyrare och innefattar då såklart ett mattbyte... Är det värt?
Iofs kanske man kan få nån krona för orginalmattan?
På din Pro RMK 2013?Min ÅF sa att jag borde göra "stora servicen" nu.... den är ju rätt mkt dyrare och innefattar då såklart ett mattbyte... Är det värt?
Iofs kanske man kan få nån krona för orginalmattan?
Nej, det ingår såklart inte i någon service - "ironi" är lite lurigt på forumingår väl knappast i någon service att byta matta?
är mattan dålig och du vill ha en ny så självklart men byt fan inte för att återförsäljaren vill det.
Ja, precis.På din Pro RMK 2013?
Nåå?Som någon i tråden tidigare sade:"jo dem e mjukare i mitten och stenhård nästintill i utkant!"
Multi duro betyder att det är olika "gummihårdheter"har en sådan matta liggandes,dock ej"multi duro"men ska jämföra till denna säsong hur den är mot orginal mattan,kommer att göra det med -12 rmk=peak&-13rmk=orginal vid samma körtillfälle,så får vi se vilken som verkar bäst.(den som är bäst i puder-före är ju det som är det intressanta....)