BöleBoondockers F6 Mountain special

crosscalle

Välkänd medlem
21 nov 2010
380
0
16
Piteå
Slangklämmorna kan jag hålla med om, men stålomspunna kylarslangar kan 16åringarna ha på epatraktorer.
Se till och ta dig ner på "16 åringar med epatraktorers nivå då", jag är 28år och tycker det skulle bli skitsnyggt, menar inget illa med det. Riktigt snyggt bygge :)

limpdjur

Välkänd medlem
1 sept 2007
839
1
16
varför skulle man behöva använda en stålomspunnen slang där? ungefär som att ha durkplåt till golvmattor i bilen, epatraktor...

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
244 pers som tittat sen 16,45 men ingen som ids skriva nåt? Känns ju givande att lägga upp bilder då vill jag mena.
Detta får man vänja sig med...inte många som skriver i min tråd heller även fastän jag har flera tusen visningar...

Snyggt bygge men som andra skrivit försök hitta ett lite smidigare bakljus...skulle lyfta helhetsintrycket...

bunken

Välkänd medlem
27 jan 2011
1.129
1
38
Moliden Ö-vik
Blir ju kanon! Men blir inte fotstegena lite väl korta? Men det är klart du har ju en super snygg tunnel och kliva på om det jäklas i nån brant! Hur gör du med mattan orginal eller ska det dit fetare prylar? Jag köpte en 35*384*57 till mitt bygge från stenmarks men jag fick kapa på bredden iallafal!

Fish

Välkänd medlem
29 dec 2009
990
1
18
Arbrå
Crosscalle: Ja som limpdjur säger, så ser jag ingen mening med en stålomspunnen kylarslang. Jag tycker att dom svarta passar in bättre och ser mer OEM ut. Klämmorna kan jag dock hålla med om.

Jo det verkar inte bättre Chris6, BTW så är din Phazer helt sjuk!

bunken: Tack tack. Fotstegen är inte så jätte korta ändå, det märks väl i vinter =) (Om det blir någon) Men jag tror och hoppas att det kommer bli bra iaf. Jo en 35 matta passar ju inte heller då våra mattor är 34 eller 34,5 breda... Vad har du byggt på för skoter? och hur lång va den från början?

Fish

Välkänd medlem
29 dec 2009
990
1
18
Arbrå
Det går nog bra. Skaålig förlängning=) Min va ju 365 original den, så min är inte förlängd alls. Bara ombyggd.

Modin

Välkänd medlem
17 nov 2009
244
0
16
33
Bollnäs
Fan va snyggt fish =) När du ska sälja den kan du ju höra av dig;) HEHE

Ha kvar baklyset det vart ju bra som fan ju.

Vart lämna du in dynan?

Keep it up good woork =)

Mvh :Modin

Fish

Välkänd medlem
29 dec 2009
990
1
18
Arbrå
Tack tack=) Ja är väl bara att lägga ett bud de ;) Ja jag tror jag kör på originalbaklyset... Dynan är det en bekant som gjort.

tonix

Välkänd medlem
24 okt 2006
1.312
1
38
i en väska
nice bygge, ja kollar på rutin å lånar ideer av er till min polares korta f6:A som ja bygger om till en 151tummare...
limpdjursboardsen rockar, äre bra pris på dem eller?

Fish

Välkänd medlem
29 dec 2009
990
1
18
Arbrå
Tack tack! Fråga limpdjur, dock tror jag att dom har tillverkats i en mycket begränsad upplaga... 1 ex.

Modin

Välkänd medlem
17 nov 2009
244
0
16
33
Bollnäs
A men det e brist på pengar nu=P Allt går till blöjjor och annat skojj nu=P

Tycker jag du gör jävligt rätt i att ha orginalbaklyset=)

Blir du färdig snart då?=)

MvH : Modin

Fish

Välkänd medlem
29 dec 2009
990
1
18
Arbrå
Jasså? Har du fått barn? Grattis =) Jo det får fan bli det... Känns lite mindre hemmapulat då det är svårt att få till det snyggt med biltema diodlyset jag köpte.

Modin

Välkänd medlem
17 nov 2009
244
0
16
33
Bollnäs
jajjemen det har jag=) Fick en pojke den första november =) Så det är han som jag lägger all energi på nu=) Tacktack=)

Okey men det där fixar du nog snyggt verkar ju som du har lite ideer =) Kan man inte betala dig för att bygga om min skoter?=D HEHE

Bygget har du lyckas med bra iaf=)

MvH : Modin

limpdjur

Välkänd medlem
1 sept 2007
839
1
16
säljs inte, kan dock lägga ut dxf'en ifall att ni har nån i närheten som kan köra ut dom.

Fish

Välkänd medlem
29 dec 2009
990
1
18
Arbrå
Modin: Jo det kan man säkert göra... Men då är the darkside med på de oxå då jag huserar i deras garage.

Modin

Välkänd medlem
17 nov 2009
244
0
16
33
Bollnäs
Jaha=P Har nog inte råd med båda era löner=/ HEHE

Är nog billigast att försöka själv när man har pengar någon gång=) Kan bli roligt också=)