innan årskiftet vetu de? funderar på hur länge man ska hålla sigEn fågel viskade att det är en GoPro HD 3 på väg.. Vore ju rätt schysst med bild stabilisator och att den blir lite mindre..
Varifrån kommer den informationen ? Själv har jag inte hittat nåt när jag har kollat runt på webben ..En fågel viskade att det är en GoPro HD 3 på väg.. Vore ju rätt schysst med bild stabilisator och att den blir lite mindre..
En polare som var på roadtrip i USA och tänkte köpa en kamera. Men blev avrådd då det snart skulle komma en ny. Det var alltså i GoPros egna butiker. Tillbehören är dessutom mycket billigare i butik än på deras egna hemsida.Varifrån kommer den informationen ? Själv har jag inte hittat nåt när jag har kollat runt på webben ..
Hett tips, även utan kamera!Ni som har fästet på sidan av hjälmen, vart placerar ni det med tanke på bandet från glasögonen?
Det känns som att det smidigaste vore att sätta det under bandet för att man ska kunna få av sig sina googles om man stannar för att slippa att de immar igen.
På min hjälm hamnar fästet i sådana fall på Airoh texten på hjälmen, håller det sämre då, kan texten släppa från hjälmen???