Blåsjön/jorm

hellebjork

Välkänd medlem
31 jul 2006
904
3
16
Jag trodde den här tråden var låst???

Bilder från ifjol! Sagt det förut och säger det igen.. Blåsjön är snöfritt!!

För att inte göra nån besviken så säger jag det igen.. Stanna hemma och håll i pengarna
Sluta ljug, bilden är från idag.

Swedn

Välkänd medlem
17 jan 2013
322
2
18
Blir nog en trevlig skare till helgen, för det regnar massor nu.

Okej, man kan ju hoppas det håller sig hyfsat på fjället iaf. Men du var väl där och körde igår? Hur är föret? :)

Swedn

Välkänd medlem
17 jan 2013
322
2
18
Japp, Söndagen var magiskt!
Men det var då, idag har det kommit ca 20mm regn så det blir en riktigt bra botten.

Blir kanon inför resten av vintern! Tror det finns rätt ok med snö i Borgafjäll också! Får se vart man åker i helgen, måste köra in PRO'n!

enpatte

Välkänd medlem
22 jan 2011
2.070
68
48
Borgafjäll
Blir kanon inför resten av vintern! Tror det finns rätt ok med snö i Borgafjäll också! Får se vart man åker i helgen, måste köra in PRO'n!
Snön ser ut att ha sjunkit ihop rejält idag i Borgafjäll efter regnet.
Blir en bra botten iaf.

Swedn

Välkänd medlem
17 jan 2013
322
2
18
Var upp idag över dan, rätt packad snö men ändå lös.. Roligt före och rätt mkt snö! :D

GoPro

Välkänd medlem
28 nov 2010
807
6
18
Ni nötter som inte kunde hålla er i 2km idag kanske ska ta och fundera på om ni ska fortsätta köra skoter!!!

KalleT

Välkänd medlem
8 nov 2008
2.350
3
38
Frösön/Rönnöfors/Offerdal
Ni nötter som inte kunde hålla er i 2km idag kanske ska ta och fundera på om ni ska fortsätta köra skoter!!!
man kanske kan skriva allt eller hur så alla fattar vad du menar............. jag förstår men kanske inte alla andra!!
OM Jorm och blåsjön skall fortsätta att vara friåknings ställe så krävs det att ALLA hjälps åt och följer ALLA regler som finns,kolla skoterledskartor och lär er vart förbudsområdena är,för det finns sånna

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.166
1.001
113
Stora Blåsjön
Detta är ju fan inte OK!!

Finns hur mycket som helst att åka på, så man behöver verkligen inte behöva köra på detta sätt.