Min gissning är att den blir inlöst isåfall.OKey , jag har länsförsäkringar,
Skadorna som syns är att framvagnen på höger sida har tryckts bakåt , bromsen har slutat fungera, huven är helt lös och trasig , luft bruken är pajj , ena skidan kollar på stjärnorna , säkert nå mer också har inte haft tid att gå igenom den själv =/
Verkar leva ett hårt liv gammelrävenHar ahft 2 försäkringsärenden på min rev. Första tog precis 30 dagar. Då hade jag krökt framvagnen i en krok med en bil. Andra försäkringsärendet tog 5 månader. Då hade jag dragit en sten rakt igenom chassiet via bandtunneln. Svårt att uppskatta som sagt men drygt 1,5 månader är nog normalt.
Det gick väl hyvsat bra för mig , ont i knäet då den fick den största smällen när jag gjorde min frivolt över styret , så det är uppsvullet och jävligt , ska åka på rönken imorgon och kolla om det är nå sprickor eller dyl. Men hade tur i oturen kan man säga hade jag krockan 30-50cm längre åt höger hade jag flygit rakt in i tallen med huvudet före.Tråkig start på säsongen, hur gick det med dig då?
Den fungerar dock klockrent nu! Ser dock inte riktigt likadan som när du sålde honom. Ska tare försiktigt framöver. Verkar gå troll i allt av vad motor jag ägt under 2011. Hoppas att 2012 blir ett bra år istället. Vi kanske möts i lederna kring vemdalen/hede i år.Verkar leva ett hårt liv gammelräven
Gott Nytt år på dig!
/Matti
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
Det priset är inte bara för delarna,utan även arbetskostnaden som verkstan vill ha betalt för av bolaget.54000:- ???????
Inte ens ett nytt komplett chassie med framvagn kan kosta så mycket...