Polaris 2013

egodeus

Välkänd medlem
8 jan 2010
682
0
16
Idag kom Burandt-väskan, så nu är den monterad. Polaris-spaden och skaft ryms som synes. Skaftet inuti väskan dock :)

 

egodeus

Välkänd medlem
8 jan 2010
682
0
16
Fler bilder :)



Ännu ett fack längre in som är rätt stort, men det syns inte så bra på bilden. Det är vattentätt.


 

psike

Välkänd medlem
20 sept 2009
1.456
2
38
Skellefteå
Burandt-väskan?? Spelar ju egentligen lite roll hur den ser ut, med det namnet.

Missade jag den i Snowcheck-katalogen eller? Vad kostar den?
 

Snöån

Välkänd medlem
14 mar 2006
720
1
16
Dalarna
Väntar på Burandt jag å men fick en tjuvkoll på en igår å dom ser riktigt bra ut men det var ju skitsamma bara man får med det man behöver...

Tur man fick den på köpet för 3lax är saftigt men tar men den över pölen så blir det halva priset.
 

nikohm

Välkänd medlem
4 jan 2012
632
1
16
Kolla vad Chris burandt har gjort på sin skoter för att inte riva sönder kläderna på fotstegen och kroppsdelar. Tyckte det såg lite kul ut.

 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.126
956
113
Stora Blåsjön
Kolla vad Chris burandt har gjort på sin skoter för att inte riva sönder kläderna på fotstegen och kroppsdelar. Tyckte det såg lite kul ut.

Vadå? Om du menar vid fotstegslisten så är det bara skyddet som sitter på när dom kommer i lådan från fabriken.
 

KalleT

Välkänd medlem
8 nov 2008
2.350
3
38
Frösön/Rönnöfors/Offerdal
kodlåset som sitter på kan man programmera det så att det funkar hela tiden så man måste knappa in koden varje gång man ska åka eller går det bara en gång i taget?

Sen så är man ju familjefar så man kan få dra med sig en pulka å grilla korv nångång,dragkrok,vart köper man det billigast,eller finns det nån vänlig själ som kanske kan tillverka ett,nån som har tillgång till laserskärare eller dyligt,så kan man väl ta reda på ritning
 

jooohan

Välkänd medlem
14 dec 2010
307
0
16
Piteå
Idag fick jag hem mitt "bukskydd" för remdriften.
Såg på ett forum på andra sidan pölen att buken sitter nära drevet och att någon hade varit med om att det tagit ihop, så beställde denna för att få buken stummare just under drevet :)


 

egodeus

Välkänd medlem
8 jan 2010
682
0
16
Idag fick jag hem mitt "bukskydd" för remdriften.
Såg på ett forum på andra sidan pölen att buken sitter nära drevet och att någon hade varit med om att det tagit ihop, så beställde denna för att få buken stummare just under drevet :)
Var beställde du?
 

Honung

Välkänd medlem
26 feb 2007
728
2
18
Östersund
de e just de jag undrar hur man gör,alltså att han ska fråga efter kod hela tiden innan man ska åka iväg
Nej du måste aktivera kodlåset själv innan du stänger av och när du sen startar får du trycka in koden och när du kört klart för dagen aktiverar du låset igen innan du ställer undan för natten.