Menade du mig?Lasta på den mer och prova! Körde en 13 med 10-68or varvade 8400-8550.
Jo du bör lasta på merMenade du mig?
Okey. Har inte så stor koll på detta. Köpte en ny maskin och trodde väl bara man kunde köra in den och mata på. Vad sitter org? Och vad bör jag skaffa?Precis varvar den 8500 lasta på mer!
Det ska du ta med din återfösäljare.Okey. Har inte så stor koll på detta. Köpte en ny maskin och trodde väl bara man kunde köra in den och mata på. Vad sitter org? Och vad bör jag skaffa?
Får jag bättre prestanda med rätt vikter?Det ska du ta med din återfösäljare.
Dom är alldeles för slappa! Varvar den 8500 är det övervarv och inte ditt problem då du har garanti!
Det kan du ge dig på!Får jag bättre prestanda med rätt vikter?
Men gött! Låter ju väldigt spännande!Det kan du ge dig på!
Som sagt har dålig koll på dessa detaljer.Klart den går bättre med mer vikt!
Intressant! Var det inte du som inte orkade prata med din åf när din käkade remmar?? :heh:Det ska du ta med din återfösäljare.
Dom är alldeles för slappa! Varvar den 8500 är det övervarv och inte ditt problem då du har garanti!
Intressant! Var det inte du som inte orkade prata med din åf när din käkade remmar?? :heh:
Jo jag orkade till slut.Just d,hur gick det med remkäkandet då?löste det sig&isåfall vad var det för problem?(edvinsjolund)
Näe, men dom bytte motorkuddar sista den var in i höstas.Sa dom vad problemet var?
Nu vet vi ju att ett X antal 800 or har fått haveri på drivaxlarna, men hur ser det ut med 600:an, är de nån i Sverige som haft haveri på sin maskin?
Okej.Har inte hört talas om nått haveri med 600:an , inte ens på snowest forumet..
//Matte