Det är Z-broz a-armar. Måste skicka iväg dom på pulverlack då det vart en sista minuten lack på dom. Men det var bättre än ingenting iaf! Hade tänkt lacka spindlarna vit också. Samt har ena skidan fått en smäll så nu funderar man på vita slp powder pro skidor...Passade ju himla bra med vita. Snyggt!
Vad är det för märke på dom? Sen känns det stor skillnad med Fox-dämparna jämfört mot orginal?
Fox dämparna är väl helt ok. Bara ställt in efter någon grundinställning. Ska försöka hitta några rekommendationer om inställningar från folk som vet bättre.
Första remmen idag. Eller den har inte gått sönder utan den har börjat fransa lite. Tur nog är det väldigt lite så kan nog rädda remmen och ha den som reserv.
Men remmen var varken varm och variatorerna är helt rena. Dom var inte heller varma. Ska jag vara orolig eller? Såg det var några som fått onormalt slitage på deras remmar.
Och innan någon säger vårdslöst handhavande så är verkligen så inte fallet. Har verkligen kört in remmarna lugnt och fint. Samt har jag kört lugnt så remmarna blivit varma innan man börjar ge fullt.
Vart bytt från 10-62 till 10-68 vikter i min. Kan det ha något å göra med slitaget? (kan inget om variatorer)