Det är det senaste !!Ursprungligen postat av JAAG
Är det mina grava synfel som spökar eller är det så jävligt att framsvingens vänstra rörs övre ända inte är fäst i axeln???
Det är det senaste !!Ursprungligen postat av JAAG
Är det mina grava synfel som spökar eller är det så jävligt att framsvingens vänstra rörs övre ända inte är fäst i axeln???
det där var 12ornas vikter.summit x
206 kg (146 in)
208 kg (154 in)
211 kg (163 in)
Är det nu på det viset så fattar jag inte varför dom inte lättat bort hela röret, ingen idé att sätta dit ett rör som bara hänger i luften........ jajja, jag hoppas fortfarande på att det är mina allt annat än bra ögon som det är fel på.Haha tror faktiskt du har rätt!
Senaste vettu, Polaris limmar sina saker, Ski-Doo fäster med luft Nä men är väl nån PS miss, eller så kanske dom bara tog en boggie från montagelinan för att a kort på och kollade inte att den faktiskt var färdig?
Edit: JA eller så kanske det ska vara så, men det har jag ju oooerhört svårt å tro
http://www.ski-doo.com/Files/en-US/Models/2012/Specs/Summit_X.pdf#zoom=100det där var 12ornas vikter.
Official dry weight
206 kg / 454 lb (146 in)
211 kg / 464 lb (154 in)
215 kg / 472 lb (163 in)
2013s vikter
jasså, jag läste på skidoo.com att de var de jag skrev.
Vore väldigt konstig om dom inte skulle ta in Summit X, den modell som verkar ha de inre vändhjulen.Enligt åf kommer inte summiten som saknar vändhjul a´la rmk och har extremt få boggihjul att tas in i sverige,såg att det var två stycken och är osäker vilken han menade.
Håller nog med Holm i detta avseende.Vore väldigt konstig om dom inte skulle ta in Summit X, den modell som verkar ha de inre vändhjulen.
Historiskt så har vi i Scandinavien alltid fått hit de värsta modellerna.
Modeller som bara går att springchecka i staterna brukar vi ha som standardmodeller...
Ska bli spännande att se vad dom hamnar på, översätter dom priserna med 10kr/dollar så blird det ju en markant sänkning av dom svenska priserna.Har något sett de svenska priserna eller finns dem inte än?