Arctic Cat 2013

ward

Välkänd medlem
20 feb 2012
538
1
18
Piteå
Men det är ju nu?!? Då måste dom ju komma i veckan, sen så tar det ju lite tid att sätta ihop dom.

Har jag nått om bakfoten men visst brukar ÅF vilja hålla kvar maskinerna tills skoterns dag närmar sig?
Jo he är ju nu :) Jo precis :)

Det har jag inte den blekaste aning om...
 

Siralopne

Välkänd medlem
17 nov 2010
2.032
0
36
Vars bor du? Jag tycker det där är som att sparka på den som redan ligger, går ju runt som ett barn på julafton här..
Piteå.

Hade dock varit bättre om det stått Polaris på sidan av demdär eftersom jag inte hört något från min pol. åf än. :(
 

larsson88

Välkänd medlem
23 feb 2012
354
0
16
Piteå
Piteå.

Hade dock varit bättre om det stått Polaris på sidan av demdär eftersom jag inte hört något från min pol. åf än. :(
Kan inte mer än hålla med! Antar att du också bokat i Piteå? Inte heller hört nåt annat än att han sa nån gång i november när jag var in och beställde snowcheck-prylarna i början av månaden..

Mvh Klättrar på väggarna
 

Knacket

Välkänd medlem
22 jul 2012
744
0
16
Skellefteå
Så går det när man köper Polaris, haha!

Får höra men min ÅF imorgon.. Tycker dom borde ha passerat här innan dom åkt till piteå ;)
 

odysse

Välkänd medlem
17 jan 2008
3.531
3
38
luleå
angående det ökade styrutslaget såverkar det bara vara M-modellerna som har styrstaget flytat på spindeln ? RR hadde precis samma mått som 12:an , nån som vet ng om det ?
 

Knacket

Välkänd medlem
22 jul 2012
744
0
16
Skellefteå
Fick höra att McExpress har nå kitt till 1100 turbo motorn men jag hittar inte nå info eller referenser. Någon här som vet hur det ser ut, är det nått att ha i gämförelse med Boondocker boxarna?
 

Tokig

Välkänd medlem
1 jan 2000
698
1
18
Västerbotten
Fick höra att McExpress har nå kitt till 1100 turbo motorn men jag hittar inte nå info eller referenser. Någon här som vet hur det ser ut, är det nått att ha i gämförelse med Boondocker boxarna?

Ca 7500:- för steg 1, 194hk
Ca 14500:- för steg 2, 227hk.
Plus montering

Källa: Alf Sundström Snowrider
 

Rbanan

Välkänd medlem
15 jan 2010
1.710
4
38
Luleå
Tackar!
Då återstår ju bara frågan om man ska satsa på McExpress steg 2 eller HiJacker 2.0. Har lite forskning framför mig nu..
Jag skulle ha satsat på MCX då du har nära till tillverkaren vid funderingar och ifall det jävlas.