Ta dina 40k och lägg dom i handpenning på en ny skoter.
Sämsta köpet någonsin, hur tänkte du där?
Ta dina 40k och lägg dom i handpenning på en ny skoter.
Sämsta köpet någonsin? Tänk på att alternativet är en ski-doo.Sämsta köpet någonsin, hur tänkte du där?
Lite väl pubertalt att leka märkeskrig?Sämsta köpet någonsin? Tänk på att alternativet är en ski-doo.
Jag förlorade 11000:- på min nya Swb Assault, hur mycket förlolar man på en gammal Rev pro 800 på ett år utan motorhaver?Sämsta köpet någonsin, hur tänkte du där?
snacka stort? Han menar nog antagligen att det är dumt att lägga sina 40k som handpenning på en splitter ny skoter eftersom att han bara tänkte lägga ut 40 000kr totalt och inte 140 000...Jag förlorade 11000:- på min nya Swb Assault, hur mycket förlolar man på en gammal Rev pro 800 på ett år utan motorhaver?
Och hur mycket med ett motorhaveri?
Du har fel skoter för att snacka stort.
snacka stort? Han menar nog antagligen att det är dumt att lägga sina 40k som handpenning på en splitter ny skoter eftersom att han bara tänkte lägga ut 40 000kr totalt och inte 140 000...
Jag förorade 11 loppor på skotern på ett år, punkt slut.Att snacka om andrahandsvärde på skotrar över huvudtaget. Att förlora 11 på Assult gör man innan man hunnit knuffa den över tröskeln på affären. Det gäller samtliga märken och intressant är att nu när det är vår säsong så kan man göra alla möjlig sk klipp. Bondocker sprillans för 122 Rush pro r 800 för 110 osv.
Skulle tro att milkostnaden ligger på 500 kr milen för många. Men det sorteras in under nöjeskontot och vilket andrahands värde har familjens Thailands resa för 45 loppor.
Det klart...Sämsta köpet någonsin? Tänk på att alternativet är en ski-doo.
Snacka stort?Jag förlorade 11000:- på min nya Swb Assault, hur mycket förlolar man på en gammal Rev pro 800 på ett år utan motorhaver?
Och hur mycket med ett motorhaveri?
Du har fel skoter för att snacka stort.
Eller om någon annan inte skött prylarna. Känns jätte vettigt att köpa en 800 som gått på fulla spjäll i hundratalsmil. 800 tvåtakt med det effekt uttaget är helt enkelt ingen lasting technology.Det klart...
Snacka stort?
En skoter för 40k kommer inte sjunka många kronor i värde på en vinter så där har du fel, och motorhaveri uppkommer om man inte sköter prylarna.
Motorhaverier på en gammal och högtrimmad tvåtaktare uppkommer ibland även helt random.Det klart...
Snacka stort?
En skoter för 40k kommer inte sjunka många kronor i värde på en vinter så där har du fel, och motorhaveri uppkommer om man inte sköter prylarna.