Tanken har slagit mig ett antal gånger, men varför göra det enkelt för sig blir iaf billigare.köp våran redan färdiga båge slipper du göra en själv?
Tanken har slagit mig ett antal gånger, men varför göra det enkelt för sig blir iaf billigare.köp våran redan färdiga båge slipper du göra en själv?
Det står fortfarande 2200 i arctics tillbehörs katalog.Jo en framvagn kosta 4600 nu hade tänkt byta, skulle köpt förra året då gick den ju på 2200 tro jag.
vars köpte du den?Det står fortfarande 2200 i arctics tillbehörs katalog.
Hämtade en igår
I arctics tillbehörskatalog atv & snöskoter 2012 står det 38" framvagnskit proclimb.Va? När vi pratar framvagn, vad menar ni då? Vill också köpa
Jag hämtade katalogen nu i veckan så då får nog åf sälja för det priset också.Tror priserna ha ändras till tillbehören 2013.?
För jag ha hört med två olika arctic åfs å dom säger att den gå inte köpa in för de priset nå längre.
Tydligen hade jänkarna pris satt de fel förra året och korrigera det till i år.
Det är ju 2012 katalog.Gör de och meddela vad dom sa
Vad för avdragare behöver man ha?Här händer det inte mycket! Alldeles för lite garagehäng, måste vi fixa!
Har iaf fixat tändkil, 2,5 graders som förhoppningsvis renar lite småboggningar jag haft på låga varv. Saknas gör en pcv för att göra det ännu roligare. Iaf så har jag sett en bromsning med .030" kil vad nu det motsvarar? vilket gav någon topphäst med även lite ponnys lägre ner i registret men får jag bort lite bogg så är jag nöjd.
Det är som alla säger de skyller på ett fel i tryckningen . 4600 kostar det suck!Tror priserna ha ändras till tillbehören 2013.?
För jag ha hört med två olika arctic åfs å dom säger att den gå inte köpa in för de priset nå längre.
Tydligen hade jänkarna pris satt de fel förra året och korrigera det till i år.
Trist när tryckfelsnisse har varit i farten.. men för att trösta lite så kolla vad ett motsvarande kit till en polaris kostar... 10900kr!Det är som alla säger de skyller på ett fel i tryckningen . 4600 kostar det suck!
Det är väl för att de vill sälja nya M maskiner.