Lera på remmen? 44 mattor och en 800ves så är den där leran ingen match.. nälå, ser jävligt kul ut.
Lera på remmen? Inte vad jag kan se...Lera på remmen? 44 mattor och en 800ves så är den där leran ingen match.. nälå, ser jävligt kul ut.
haha, va jävla braLera på remmen? Inte vad jag kan se...
Var en hel del vatten i motorn så det blev oljebyte också och sanering av lera...
Stort tack! Det där verkar vara precis vad jag söker...En som ska till att bygga nåt liknande, med hydrostatdrift, skulle passa bra på din maskin...
http://www.maskinisten.net/viewtopic.php?t=56801&postdays=0&postorder=asc&&start=0
Ett hydrostatsystem blir stumt, det är inget slir eller nåt sånt att tala om...Stort tack! Det där verkar vara precis vad jag söker...
Hur blir "känslan" i ett hydrauliskt drivsystem? Blir det som "kugghjul" eller blir det lite fördröjning om du förstår hur jag menar.
De flesta typ honda gx motorerna är väll av konstantvarvsmodell. En "gx390" borde väll bli en rätt lämplig motor till en något större maskin än denna nuvarande med gx200 kopia motor.Ett hydrostatsystem blir stumt, det är inget slir eller nåt sånt att tala om...
Men med en sån lösning måste du ha nån typ av konstantvarvsmotor.
Eftersom man styr ut pumpen och därmed hastighet steglöst via pumpen så kan motorn gå med konstantvarv. Den behöver även gasa på när det börjar gå tungt.