precis DU tyckte det! smaken är som bakenQue? Jag tyckte den småsög. Grymt foto, halvdassig körning!
**************** (censurerat?) E X T R E M E B I T S . O R G.... Men snälla köp någon film så det kommer fler i framtiden.vad menar ni med att den finns på XB ? vad är XB
Det vette fan faktiskt, tittar man på schooled och BBA så är det nästan bara vårkörning. Misstänker att han koncentrerar större delen av säsongen till sin guideverksamhet och bara filmer sporadiskt...De skulle kunna använda lite olika klipp av den som kör t.ex. Burandt som är med i många av filmerna och inte använda samma klipp i varenda film.
Tror nog inte de Filmar så lite under en säsong att det inte skulle finnas andra klipp att visa.
Tycker Burandt har i årets filmer varit den som syntes mest och då blir det tråkigt.
Nej, jag har alltid rättprecis DU tyckte det! smaken är som baken
Alltid kul för mig!Nej, jag har alltid rätt
Men allvarligt talat hur kul är det att se samma 20 meters hopp 40 ggr fast i olika vinklar, där föraren dessutom ser fastfrusen ut i styret. I slowmotion... Sen en monolog av en 100 årig gubbe som minsann inte har märkt av några klimatförändringar, visst glaciärerna har smält lite, men snömängden är hyfsat samma. Fortsätt kör skoter, men plocka upp fimparna i naturen. Stupid. Nej filmen dög inte i mitt tycke, men känner du att det var en höjdare så... Kul för dig.
Jag kollade på 509 vol 7 idag, jag slog av efter 15 minuter.
Håller med !Fast musiken var ju snudd på totalt värdelöst i Octane Unit 5. Filmningen var också bitvis riktigt dålig, tycker att dom filmade så långt ifrån rätt ofta. Saker som skulle ha sett bra ut såg dåligt ut p.g.a filmningen.
Ser du verkligen samma filmer som oss andra??Håller med !
Bara jag som reagerar på alla nya filmers inslag av "fjortisfester" , och i de här fallet var octane unit helt klart mest pinsamma.
Jag är fullständigt ointresserad av att se dom shotta jäger och sätta på varandra i röven när man väntar sig bra åkning.. är själv 19 men känner mig som 49