Ja, vad bilen drar i laglig hastighet har ju ingenting med verkligheten att göra.Min svarta dieselbil på 177hk drar 0.45 utan vagn i laglig hastighet och mellan 0.7 - 0.9 med vagn beroende hur vägen ser ut
Har du testat med att justera mätarställningen? Om du knappar in 3k mil till så borde ju förbrukningen också ändras?!Å andra sidan vill den även ha minst ett par tusen mil på mätaren innan man kan se dom lägsta siffrorna.
Nej det är sant men vi säger så här då, regpappret säger 0.5 nånting men med farthållaren på i laglig hastighet med hastighets höjningar/sänkningar enligt vägverkets skyltning så landar snittet på 0.45. Kör jag utan farthållare i dom hastigheter jag själv önskar köra så hamnar förbrukningen på 0.61.Ja, vad bilen drar i laglig hastighet har ju ingenting med verkligheten att göra.
Min svarta ska tydligen dra 0,4 på landsväg. Jag har aldrig kommit under 0,5...
Å andra sidan vill den även ha minst ett par tusen mil på mätaren innan man kan se dom lägsta siffrorna.
Tackar. Och tack även till alla andra som jag inte orkat citera.Skriv en bok, gå till ett förlag och få den publicerad. Alla kommer köpa den eftersom du skriver så förbannat underhållande och du kommer tjäna storkovan.
ok, det låter vackert, men VILKEN FÄRG ÄR DEN?Min subaru outback diesel går fint både med och utan släp. 0,57-0,8 liter per mil beroende på om det hänger en vagn bakom lr inte. Årsskatten ligger på 3k.
Det slutade med att jag tog den vita 140-hästaren och hämtade sig lite mpö i äran och hjältarnas land. Jag kan meddela att vinterkvaliteten har kommit.Hörni när börjar mPÖ säljas med vinterkvalitet?
Jag funderar på att ta den vita 80-hästaren med skåp och hämta sig lite.
Jag kör hellre en rosa Skoda Felicia med rosa rattmuff och texten "i love guys" skrivet med guldbokstäver på hela sidan av bilen.en gammal w123 220D. det bästa som finns och går billigt. speciellt när du på sommaren kör på fritös olja och diverse annat som är flytande och går att elda. går fint efter vägen dock lite slöa men de får man ju ta.
och det viktigaste är ju att du kan få en blå som är extrautrustad med diverse rostfläckar som gör att det ser ännu manligare ut:ciao:
lol!Jag kör hellre en rosa Skoda Felicia med rosa rattmuff och texten "i love guys" skrivet med guldbokstäver på hela sidan av bilen.
Skulle jag dö om jag inte satte mig i en mb123 och visade mig bland folk då dog jag.
Alla jaevla mb raggare med tärningar och fjunskägg har helt förstört den bilen.
124:an är inte bättre.....
Instämmer fullständigt. Emblemet herravälde i luft land och vatten samt att de är oerhört eftertraktade i Vojakala gör att jag säger tack men nej tack. Sämre image får man leta efter. :wacko:Jag kör hellre en rosa Skoda Felicia med rosa rattmuff och texten "i love guys" skrivet med guldbokstäver på hela sidan av bilen.
Skulle jag dö om jag inte satte mig i en mb123 och visade mig bland folk då dog jag.
Alla jaevla mb raggare med tärningar och fjunskägg har helt förstört den bilen.
124:an är inte bättre.....
Inte alls länge sen jag hörde att dom slutat med olika och kör "vinter" året runt nu..Det slutade med att jag tog den vita 140-hästaren och hämtade sig lite mpö i äran och hjältarnas land. Jag kan meddela att vinterkvaliteten har kommit.