Mäter dom de när släpet står vågrätt eller när den är kopplad i bilen? Om de är när den sitter på får man se till att ha en redigt nerlastad bilMinst 350mm från backen till underkant på lysen och triangel.
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Mäter dom de när släpet står vågrätt eller när den är kopplad i bilen? Om de är när den sitter på får man se till att ha en redigt nerlastad bilMinst 350mm från backen till underkant på lysen och triangel.
Såg det i en annan tråd. tror jag har kanske runt 250mm nu.Minst 350mm från backen till underkant på lysen och triangel.
Är nog en blandning av varje, ser dom att bilen är åt helvete nerlastad tror jag nog du får koppla av.Mäter dom de när släpet står vågrätt eller när den är kopplad i bilen? Om de är när den sitter på får man se till att ha en redigt nerlastad bil
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Inte en chans, dom har sina listor och dosor och grejer att gå efter så det missar dom inte.Såg det i en annan tråd. tror jag har kanske runt 250mm nu.
Kanske beror på hur noga/kunniga de är på besiktningen
Jävligt snyggt! Vart det förstärkta fälgar?Har äntligen lyckats ta en bild i lite ljus så såhär blev släpet iaf!
Länk till större bild = http://i45.tinypic.com/ds191.jpg
Nä jag körde på vanliga i och med att de blir ju inte så mycket tryck på axlarnaJävligt snyggt! Vart det förstärkta fälgar?
Totalvikten kommer bli 1500kg och jag tror på en lastvikt på 950kg ungefärDu har säkert skrivit det nånstans, men jag frågar ändå. Vad kommer totalvikten att hamna på?
Ja 4 skotrar är nog inget problem, tveksamt att polisen väger det..Gratulerar
Synd på vikten, men den lär ju absolut tåla fyra skotrar om man säger så..