En original balatarem till ProRide kostar inte 900kr utan ca 200kr sen om man ska ha brickorna så 200kr till, bultar är vanliga m8 så dom tar man vanliga till.Problemet med att köpa original är antagligen dom sinnessjuka priserna-fick höra häromdagen att en original till Pro-chassiet kostade strax under 900:-!
Jag gissar att om man hittar på löpmeter så räcker det med en 50-lapp.
Hur bred och hur lång är den på Polaris? Längden borde ju räcka till för mig ocksåEn original balatarem till ProRide kostar inte 900kr utan ca 200kr sen om man ska ha brickorna så 200kr till, bultar är vanliga m8 så dom tar man vanliga till.
Men jag har också för mig att kilremslagret hade en svart balata på lösmeter iallafall för något år sedan när jag var på jakt dock var den remen för smal då jag köpte 75 eller 80mm bred till expertboggien för inget annat höll till den. Men för "vanliga" boggies som din så var nog bredden som original brukar vara..
Tyvärr ingen aning om längden men den borde va rätt lika som på din.Hur bred och hur lång är den på Polaris? Längden borde ju räcka till för mig också
Skulle ej tro det, då farbrorn till mig var ute och körde och så gick balataremmen sönder så tänkte han ersätta den med ett spännband för att ta sig hem, det gick inte så himla bra då den gick sönder direkt han skulle iväg...Med risk för att bli sågad vid fotknölarna.. Men borde det inte fungera med typ bilbälte?
inget jag tänkt på men är det speciella brickor?En original balatarem till ProRide kostar inte 900kr utan ca 200kr sen om man ska ha brickorna så 200kr till, bultar är vanliga m8 så dom tar man vanliga till.
Men jag har också för mig att kilremslagret hade en svart balata på lösmeter iallafall för något år sedan när jag var på jakt dock var den remen för smal då jag köpte 75 eller 80mm bred till expertboggien för inget annat höll till den. Men för "vanliga" boggies som din så var nog bredden som original brukar vara..