Hmm är väl ändå två 1/2" distanser vi har att leka med= spindlarna i centrum 36" smalaste läget35" bredaste 37"..Blir väl cirka 38" på bredaste läget Har aldrig märkt att den är svår att bryta omkull, men träden sitter ofta väldigt tätt och då kan de va trevligt med en smalare :smile1:
Har för mig det var 35.5" i smalaste och 37.5" i bredaste om mitt minne är rätt. Smalaste är för vingligt om man inte är 1.40 lång och väger 50 pannor vill säga. mellan eller bredaste passar nog dom flesta ypperligt.Hmm är väl ändå två 1/2" distanser vi har att leka med= spindlarna i centrum 36" smalaste läget35" bredaste 37"..
Då ere alltså 36,5 c/c å inte 36??Har för mig det var 35.5" i smalaste och 37.5" i bredaste om mitt minne är rätt. Smalaste är för vingligt om man inte är 1.40 lång och väger 50 pannor vill säga. mellan eller bredaste passar nog dom flesta ypperligt.
I snowcheck-bladet med dom första nyheterna som som jag fick hos min ÅF finns iaf 2 olika wraps/dekalkit.Hej, kan man beställa en polaris pro rmk 2014 med dekalkit som tillbehör i sverige?
Jag vill oxå veta. Har bokat en RMK Assault och min ÅF sa nov, dec nån gång när jag bokade. Men det kan väl ändra sej. Hade inte gjort nåt om man kunde få den innan snön kommer. Man vill ju ha nåt att gå å klappa på en stund innannu börjar det närma sig nån som hört nått när dom nya pro rmk kommer i höst?
Oktober har jag fått som prel. lev.nu börjar det närma sig nån som hört nått när dom nya pro rmk kommer i höst?
Sweet! Får ta å lägga en beställning på tillbehören då så man får dom monterade direkt när den kommer till ÅFSeptember & i Oktober RMK Modellerna hörde jag förra veckan
September & i Oktober RMK Modellerna hörde jag förra veckan