Tog mest nödvändiga prylar. Frontbåge, bukskydd, handtagsskydd och isrivare. Lull-lullet blev defrost-väskan, en jacka och 509 Aviator-glasögon. Glasögonen var ju typ 500 spänn billigare när det står Polaris på dom jämfört med orginal. Dock fick jag såklart inte allt detta för 8k utan jag får pynta lite extra.Huh.....är det bara jag som inte har hört ett pip än från åf.
Vad valde ni andra på snowchecken?, sitter fortfarande och velar
Jag köpte skinz mjuka. Jag tycker handtagsskydd mest sitter i vägen, men när det är kallt ute är det å andra sidan skönt att ha. Skinzskydden plocker man ju bort på 2 sekunder.Vad tycker ni som provat handtagsskydden.
2 polare som haft dom tycker dom är skräp, viker sig tydligen medans man kör, hur hårt man än skruvar åt dom
Höhö jag låter bli att smasha in den...rymmer du skaftet på nå bra ställe då ?
finns fäste för den på insidan så den är inte tvärs över utan längs medrymmer du skaftet på nå bra ställe då ?
dem kostar 2500kr men köpte min på ebay för 1500kr med frakt plus tullKrillnecks vad kostar väskan hos ÅF? Less på ryggsäcken, den blir hemma i vinter.. Dock hittade jag den där för strax under 800:- på ebay därför jag frågar,så kan man ev spara snowcheckpengen till annat..
Edit: om du nu tagit din på checken...