Den där bron i bakgrunden känner jag allt igen.. Nu vill man ha Snödump så man får åka upp nångång!!
Hade inga riktigt bra bilder på själva monteringen av bågen men här är några olika iallafall.
Sledtrax bromsade en hos SMP och dom skriver såhär:Hur mkt effekt är det i cfi 800rna? Hk alltså.
Lite dåligt att det inte finns nån info om det. Inte som jag hittat iaf.
På papper menar du de som följer med maskin eller bromspapper?Ok. På pappret hade jag nånstans vid 15X hk i min Rmk -09. Och Dagens 800 borde ju ha mer effekt. Men det som står på pappret stämmer väl aldrig. Det diffar väl på alla maskiner.
På Polaris papper.På papper menar du de som följer med maskin eller bromspapper?
Stämmer faktiskt när jag kikar att det står inte tydligt någonstans i 2014 katalogen (lite kul att de styr bort ifrån hp fokuseringen). Mitt bakhuvud säger att de hävdade 154 hp men bänkningar visar på 135-145 +- någon hp.På Polaris papper.
Men på senare modeller har dom väl inte släppt några effektsiffror?
Då är det vad den har.Alex det står på våra bandtunnlar vilken effekt som polaris tycker våra skotrar har 98,7kw @8250RPM
Hehe ja kalle även regbeviset säger 99kw, men 132 hp känns lite väl tråkigtAlex det står på våra bandtunnlar vilken effekt som polaris tycker våra skotrar har 98,7kw @8250RPM
Ja det kanske är den tekniken dom kör på, man tar en hyfsat safe siffra så har man inte fel liksom. Borde stå 99+ kw alltså.Ja men det kanske är MINST 99kw
11ans 800 går ju klart hårdast... Så klart att det stämmer...min Assault -11:a har 113 kw i regpapperna
Haha aa iaf när man monterat turbo på dem :whistle:11ans 800 går ju klart hårdast... Så klart att det stämmer...