-12 Har iaf 10mm även på assaulterna.vet du om det är samma på Swb och Rmk assault ? allså 8 mm bussing och bult i stötdämparen ?
-12 Har iaf 10mm även på assaulterna.vet du om det är samma på Swb och Rmk assault ? allså 8 mm bussing och bult i stötdämparen ?
Hehe, ja den har fått jobba rätt hårt, men vad fan, ska den inte vara byggd för det? 100 mil räknar jag med att kunna plocka ur en rem på en maskin som är ny!39 mil!
Det får väl anses vara bra om du kört riktigt hård teknisk/brant körning i djup snö!:bigsmile:
Det fick jag några dagar efter att jag hämtat maskin. Och soppan är förbrukad sedan längeHar ni fått bensin kortet som ingick i snowcheck än? Fick en kod i dec men inte fått kortet än?
Det är väl bara att skära av corden och köra vidare. Eller byter ni rem då den fransar sig?Var lite ironisk, nog borde man få ut 75 mil tycker jag men med tanke på att många bara får ut 15 så är 39 riktigt bra
Fått kod och kort men kortet var tomt! Helt värdelöst, och dåligt hanterat av OkQ8..Har ni fått bensin kortet som ingick i snowcheck än? Fick en kod i dec men inte fått kortet än?
Kört 4mil med min idag, motorlampan började lysa...
Vilken felkod fick du?
Vet du inte hur du kollar så , stäng ej av skotern när du sett att någon lampa tändes , håll in bromsen och tryck på om jag minns rätt högra knappen på instrumenteringen några gånger då kommer felkoden fram
Egt hade lossnat från kröken. Skruvade fast men fel koden ligger kvar. Kan man radera den utan dator ?
Lät den stå på tomgång en stund så försvann feletKan ju vara så att felet finns kvar sk aktiv felkod , sensorn kanske har pajat , står det en siffra till under ?