Ser på bilden att dina luftslangar(flotörhus vent)är anslutna,har du provat dra bort dom från förgasarna&köra utan dom isatta?(det är dom tunna genomskinliga slangarna som går upp till styret,1 från varje förgasare dvs,3 tot.,om nån är täppt,så funkar det inte så bra på den förgasaren,värt att kolla iallaf.)
Jag har flyttat förgasare, problemet följer med förgasaren.Den verkar flöda,å du hadde väl flyttat om förgasarna&då blev det väl ingen skildnad?man kan ju misstänka flotörnivån,men då borde problemet följa med förgasar flytten,men hadde du kollat så den tänder på problem cylindern?ibland så måste man klippa bort 10-20mm från ändan av tändkabeln&montera tillbax tändhatten,tyckte inte du fick nå stöt från 2an,men därimot från 1an?
Packboxar finns bara i ytter ändorna dvs.mot variatorn&mag sidan.2cyl.har labyrint tätning,är helt mekaniskt med olje film.
Ok,ser ju nu att du skriver att den går bra med kran av,då borde det vara för mkt.bränsle som är probl.,dra ur dom tunna slangarna&testa utan,du kan ju ta lös från förgasaren&prov blåsa i var å en av dom,då ser du ju om slangarna är öppna,typ ett veck eller att det smält mot något kan ju göra att nån är täppt.
Men enklast är ju bara å dra ur dom&starta.