Mycket smidigare! Dock saknar jag lite effekt men det beror nog på att man blev lite turbo skadad! Är faktiskt ruskigt nöjd med summiten!Vad tycker du om den i jämförelse med Nytron du haft tidigare?
Mycket smidigare! Dock saknar jag lite effekt men det beror nog på att man blev lite turbo skadad! Är faktiskt ruskigt nöjd med summiten!Vad tycker du om den i jämförelse med Nytron du haft tidigare?
Vet faktiskt inte?! Mest troligt att det tagit i nån sten? Är det enda jag kan komma på iaf?..135 mil än så länge men ställa bort den redan ska jag inte =)
noll problem annat än sådana jag ställt till mej själv =)
Hur har du lyckats köra sönder mattan?
http://forum.snowmobile.se/showthread.php?t=70136&page=1Jag letar efter den där filuren som hade gjort en egen fix till låsning av vändhjulsaxeln.
Vill minnas att det såg jävligt bra ut.
Hittar dock inte det inlägget...
Någon som kan hjälpa lite?
Någon här som provat Oktans variatorkit till sin summit eller freeride?
/Swedn
Mmm, den har man bytt några gånger...Bromsljusbrytare 596:-
Böt behållaren i vintras och man kunde ju hålla sig för skratt.Bromsvätskebehållare 715:-
Bromsljusbrytare 596:-
Dags att börja fråga pris innan jag handlöst beställer delar! (och kanske söka efter delarna lite närmre tillverkaren än genom BRP)
Delar som inte kommer att hålla nå mycket bättre än dom som ska ersättas.
Det finns helt klart en marknad för ett skydd över denna behållare - vilket ju låter helt otroligt för en skoter som tillverkats av ett företag med 50+ års "erfarenhet"...
Köp nån årsmodell äldre med gjuten hållare, sitter mer i mitten av styret än nåt plast torn som man bara behöver titta på så knäcks den. Betalade typ 500 för en äldre behållare på skroten.Bromsvätskebehållare 715:-
Bromsljusbrytare 596:-
Dags att börja fråga pris innan jag handlöst beställer delar! (och kanske söka efter delarna lite närmre tillverkaren än genom BRP)
Delar som inte kommer att hålla nå mycket bättre än dom som ska ersättas.
Det finns helt klart en marknad för ett skydd över denna behållare - vilket ju låter helt otroligt för en skoter som tillverkats av ett företag med 50+ års "erfarenhet"...