Ja detta blev ett slag i ansiktet.... Satans jävla skit. Men man får väll hoppas att 2T sidan har roligare nyheter.... Förhoppningsvis.
Någon som har datum på AC?
Edit: ska jag se något positivt i detta så ska det väll vara om Yamaha styr upp remmarna, för de klarar de ju faktiskt av.
Mycket sorgsen dag.en sorgsen dag för er arctic cat anhängare, men vad gör man inte för att få använda världens bästa motorer "våra nya kelgrisar"
Vad är det som säger att arctic blir lik Yamaha bara för att Yamaha presenterat en modell med arctics chassi?Mycket sorgsen dag.
Men man får väll vara storsint och vara glad åt Yamaha-folkets vägnar, då de nu för första gången har en snöskoter sedan 1967. Alltid något, antar att det var vad Yamaha menade med "Worlds first"... Första ovansnöfordonet från Yamaha någonsin
:amen:Sorgsen dag? Att börja beblanda sig med världens mest välgjorda snöskotertillverkare kan ju inte vara annat än ett lyft!?
Om det stämmer kommer jag definitivt fundera över märkesbyte! Trots mitt forumnamn ! :bigsmile:2014 Arctic Cat Snowmobiles
2014 Arctic Cat M800 Sno Pro will look the same from the outside, but Arctic Cat will introduce a new direct injection 650 cc mountain M SnoPro coming in at 140 horsepower and the Suzuki manufactured throttle bodied 800 will be replaced with a new direct injection 850 at 170 horsepower for the best Arctic Cat M to hit the slopes.