Men håll i dig.! Trots mitt forumnamn ! :bigsmile:
Ski-doo / Lynx? Du ser ingen skillnad alls på dom? Gå in och gnäll över det i deras forum också, tackNär man öppnar huven på en arctic å en yamaha så vet du inte vilket märke det är?,är väl endast färgen på plast som avslöjar vad den är regad som?
Käns ju som att man får välja färg på skotern & i kartongen följer det med 2 st.dekal kitt,så man själv får välja vilket man ska ha påklistrat...
På tisdag är det väll dags.Man kanske var för snabb med att köpa ny maskin, toknöjd me min 800RR Men de chassit me 4T el 2T får mig att dräggla redan nu! Finns det någlt datum för när vi får se lineuppen för 2014?
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Såja,ta det lite lungt,vad tycker du att jag gnäller över?antar att dom arctic som säljs med nytro motor ser likadana ut?(förutom färg/dekaler)Ski-doo / Lynx? Du ser ingen skillnad alls på dom? Gå in och gnäll över det i deras forum också, tack
Skillnaden är väll att me arcticen får man längre garanti.När man öppnar huven på en arctic å en yamaha så vet du inte vilket märke det är?,är väl endast färgen på plast som avslöjar vad den är regad som?
Käns ju som att man får välja färg på skotern & i kartongen följer det med 2 st.dekal kitt,så man själv får välja vilket man ska ha påklistrat...