Ok...byt stift på den så den går på alla tre, håller med om att dom låter gräsligt när dom går på två burkar.Är väl så där inställd till ljudet på den 2 cyl 4-taktaren men de fungerar.
Ok...byt stift på den så den går på alla tre, håller med om att dom låter gräsligt när dom går på två burkar.Är väl så där inställd till ljudet på den 2 cyl 4-taktaren men de fungerar.
Allt utom BRP menar du?A-C, Polaris eller Yamaha är det enda jag skulle vela köra. Allt annat är skit.
Ja jag testade de men hittade ingenstans att sätta de tredje stiftet? Något tips?Ok...byt stift på den så den går på alla tre, håller med om att dom låter gräsligt när dom går på två burkar.
Ja, helt klart!Inga här som tycker att den låga oljeförbrukningen på libertymotorn är lite obehaglig?
HELT sant.Angående tankmätare, är det nån tillverkare som faktiskt duger till att tillverka en digital variant som visar något sånär rätt? Gamla heliga flytkorkar verkar vara enda som får till. Iofs lyckades inte Ski-doo med det heller men
nu vet jag inte vilken årsmodell av libertyn, men våra dricker olja. en 05 och en 03, men är bara bra, ska ta mycketInga här som tycker att den låga oljeförbrukningen på libertymotorn är lite obehaglig?
bekantingens liberty 800 -13 drar ca 1.5% vid lekstuga, men typ 3-3.5 liter/milen när min drar 2-2,5 liter/milen på samma lika körning. Min drar ca 4% stabilt, något mindre vid jämngas på led i några mil.nu vet jag inte vilken årsmodell av libertyn, men våra dricker olja. en 05 och en 03, men är bara bra, ska ta mycket
Haha ja så länge den är konsekvent funkar det ju hyfsat iafang tankmätare, tycker min BRP funkar skapligt. Alla staplar försvinner förutom en de första 20 litrarna, när dom är borta vet jag att halvtanken tar mig hem med råge
Ja, dumt att göra en bedömning efter att stått still i en nerförsbacke i alla fall. Då kan jag få upp till fulltank när jag annars skulle ha två pinnar kvar.Haha ja så länge den är konsekvent funkar det ju hyfsat iaf