Jag har under provkörning råkat ut för DET i tid å otid oberoende av soppainställningar å variatorbestyckningar odylikt, fattade inget, men efter lite (mycket) hjälp å samtal med folk så blev jag upplyst om att pipan kan ligga emot på 2 ställen samt att en av skruvarna som håller i "luftburken" kan ligga emot chassie och därför få datan att tro att det spikar, jag åtgärdade dessa punkter utan att ändra något annat och nu är den mycket bättre. Dessa punkter är följande:
PIPA ovansida mot stag mellan stötdämpartorn.
PIPA mot infästning avgasventil/avgasventilshus.
LUFTBURK skruv/stag ligger mot chassie på infästning av lager till axel direkt bakom sekundärvariator
PIPA ovansida mot stag mellan stötdämpartorn.
PIPA mot infästning avgasventil/avgasventilshus.
LUFTBURK skruv/stag ligger mot chassie på infästning av lager till axel direkt bakom sekundärvariator