Jag vet, den ska enligt rek ligga på 12 på wotPå fullt ös så ska du inte ligga på över 12,5..
Jag vet, den ska enligt rek ligga på 12 på wotPå fullt ös så ska du inte ligga på över 12,5..
Jag fattar verkligen hur isf, jag har fan tagit isär allt å satt ihop det om å om igenLåter nästan som du har kopplat något fel så inte kalleankaboxen läser av laddtryck. För det är inga problem att sura ner den på fullgas om det funkar.
8! men ja ok, ska försöka filma lite mot helgenTråden är uppe i 15 sidor, så nu krävs det filmbevis
Ja det var väl behövligt!Kul att det började lira! Vet ni vad som var galet innan?
Ut och filma nu!
Ja det tycker jag med, hade aldrig tagit mig hit utan din hjälp!Var kul att jag kunde hjälpa! Skickar dig en magrare map nu, så får du testa.
Tack så mycket!Har tyst följt tråden med spänning. Grattis!
Som någon skrev nu vill vi se filmer (utan musik, med turbo pysch, pysch)
man får gratulera till en fungerande ,maskin!!Men jaha, nu ni forumpojkar, nu har jag och Jonte (Skotertoken) fått ordning på min skoter (härefter omnämnd som äcklet), nu har grejerna plockats av och monterats igen, och helt plötsligt verkar äcklet funka som det ska. Går dock lite fett på idle 13 Cruise 12.5-13 och WOT 10.5-11 i AFR. Skulle behöva leana ur den lite till men denna mappen är bottnad, blir till att dra in en ny till helgen, men iaf, 10 psi i laddtryck , stänkan har lossnat av all rulleåkning och skidorna är sålda och äcklet är lika glad ändå trots att han hinkar en mängd soppa som motsvarar Zimbabwes BNP på en fullgas repa.
Med risk för att ta ut segern i förskott så skulle jag vilja tacka er som hjälpt mig och verkligen försökt hitta lösningar. TACK!
Ett extra stort tack med en innestående grogg reserverar jag till Jonte och Justin för all hjälp med mappar, tuning och uppmuntrande samtal. TACK SOM FAN!!
Det blir svårt, är borta på jobb nu, med lite tur så kanske det blir en skvätt på lördag, men tidigast dåman får gratulera till en fungerande ,maskin!!
å just ja film vill vi se!! så man får upp egget tills på freda då jag påbörjar min turbokonvertering.
Okey, man blev ju lite fundersam när skotern förvandlades från en mt5:à till en ninja sådär tjillevippFör 9/10 behövs det inte, men det som har inträffat på några maskiner är vä främmre bult går av. men det har mer att göra med körstil än effekt. Har hänt på riktigt många Rush 600 bla.