Om BOSS-dynorna till REV räknas som "de gamla" så är jag inte ett dugg imponerad av dem, förutom vikten.Tack för infon thullen.
Det är ju synd om det är så att boss inte längre är som dom gamla var.
Om BOSS-dynorna till REV räknas som "de gamla" så är jag inte ett dugg imponerad av dem, förutom vikten.
Skitdålig passform, dåliga infästningar, tappar färgen efter någon säsong.
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Har du testat att justera det bakre fästet (det som fästbulten skruvas in i)?Hur gör ni med dynan som inte sitter fast i framkant? Hoppar ju alltid upp!
Kolla även Arctic Cats egna dekalkit. Finns en del riktigt snygga som dessutom ser klart mer orginal ut.Nu när man läst lite om -13 och rykten om -14 så har ja mest troligt bestämt mig för att behålla xfen nått år till (om inte de kommer npn jätte nyhet till -14)
Frågan är då vad man ska modda till nästa år, vill gärna ha svar av er som testat grejer och inte bara suttit å drömt om dom på nätet
Xf en är i nuläget utrustad med
-M framvagn 40"
-Articfx hel dekal
-Herrejävlar nerdrevning
-Tajt liten dyna
-Tillbehör så som handkåpor/google väska /rejäl stänklapp
-Styr kit och Ca PRO
vad ska man gå på härnäst, Airframe är nått man funderat på och även matta med mer kam höjd (om de nu finns en bättre 141 matta)
är ju väldigt nöjd men nått mer måste man ju bygga dit annars har de ju inte vart nån riktig sommar i garaget!
Aha.Listan du har där är grejer jag redan skruvat dit, airframe och någon trevligare matta ligger ju bra till på önskelistan. Ska även beställa frogskinz om jag hittar nått bra ställe köpa från, särskilt dom på huven är man ju sugen på
http://www.sledsolutions.comVart beställde du airframes från?