Notera att dom säkert har bromsat den till 154hk, i usa, med glödhet pipa och perfekt nersnålad konsumentmaskin, aningen påfetad, kanske sänkt tändning en grad eller 2, och sedan bromsad i svensk bänk.. Så de stämmer säkert.. Men dom eju pigg å skoj med sina 132hk också, turbo breddar ju på hela övre registret vad gäller vridmoment och maximal effekt, kan du behålla org responsen och bromsa "bara" säg 170hk kommer du ha grymt roligt endå
Ingen mening att stirra sig blind på toppeffekt, är endå svårt att hålla pellen mot styret hela tiden inni snårskogen
Grymt att det funkar såpass bra hittills, hoppas det håller i sig..
Ang ic kan ju en liten flödesriktig modell med en strömsnål elfläkt på ena sidan kanske vara en ide om du tänkte prova i framtiden?
Ingen mening att stirra sig blind på toppeffekt, är endå svårt att hålla pellen mot styret hela tiden inni snårskogen
Grymt att det funkar såpass bra hittills, hoppas det håller i sig..
Ang ic kan ju en liten flödesriktig modell med en strömsnål elfläkt på ena sidan kanske vara en ide om du tänkte prova i framtiden?