tror huven han har inte ''passar'' med luftburken och så är det väl mycket lättareVarför kör du med snorkelinsug?
För att jag plcokade bort orghuven där luftburken sitter fast, och för att få luft till den andra burken på spjällhusen valde jag denna lösning, Mountain fit hoods har nu tagit fram en cleanare lösning likt orginal och som bara väger något hekto.Varför kör du med snorkelinsug?
Har inte varit och kört när de är mörkt ännu, men vi lastade av i mörker och det verkade lysa förvånansvärt bra faktiskt, inte lika bra som original men helt klart godkänt.Har du hunnit prova lyset nåt ?
Har du nån länk till ditt lyse och pannlampa?Det där var ju inget vidare lyse!
Du skulle haft en hjälmlampa/cykellampa du kan sätta på hjälmen när du väl men också på styret.
Titta i min projekttråd och se hur bra lyset det faktiskt är för nästan inga pengar alls.
Det lyser fullt tillräckligt för mitt ändamål, alltså för att hitta hem om det hinner mörkna, kör inte och leker då det är mörkt ändå så. för 150 kr så är jag nöjd.Det där var ju inget vidare lyse!
Du skulle haft en hjälmlampa/cykellampa du kan sätta på hjälmen när du väl men också på styret.
Titta i min projekttråd och se hur bra lyset det faktiskt är för nästan inga pengar alls.
Jodå, den går riktigt bra. Väntar bara på mina variatorprylar så jag får riktig skjuts i maskinen, lite sävligt med orginalprylarna.Den verkar ju helt klart gå som den ska även utan luftburk.
Hur mycket kostade mountainfithuven med frakt tull osv?
Kommer kasta i grejjor från speedtech som vi ska testa i vinter, hårdare fjädrar, justerbara pinnar, 441 ramper och hemlig helixVad sätter du i för prylar?
Tackar, jo den är grymt smidig i skogen, får kasta upp fler klipp under vinterns gång.Nu har jag ju inte letat så mkt. men jag tycker de e lite sällsynt med Summit XM videos. Hur som helst så ser den ruskigt mysig ut att köra, nästan lite väl lätt ibland