Ok tackar, ska googla lite då. Kikat på Spal fläktar, verkar fina också. Vilken diameter kör ni på?Fläkten är en attwood 3000 vattentålig. Köpte min på Granec i Luleå men finns lite varstans ebay mm. Finns även kinafläktar som liknar den jag köpte. Vet dock inte hur dom fungerar.
Filter kommer jag alltid ha med mig extra av. Myrsurfning? då behöver man ju inte ens bygga om nån skoter ju! =)känns som du kommer å få ha ett gäng extra snorklar efter alla grenar å skit samt otaliga rullning som spöar maskin i skogen eller myrsurfar du bara ;-)
Roligt bygge ++++
Kommer nog vinkla in det mer, men filtret ser ut att sticka ut mer än vad de gör iom att jag inte har sidokåpan monterad på bilden.Grymt! Fast de går inte få filtret mer rätt upp? Närmare lysbulan för och få mer skydd.
Sådana fläkt ska väl funka med, bara att kapa bort lite plast för att få den mer kompakt. http://www.biltema.se/sv/Bat/VVS/Ventilation/Motorrumsflakt-25832/
Absolut! Dock åker den av illa kvickt då säsongen kommer. Annars åker man omkring och fultutar hela tiden =)Stiligt med chefs-tutan