Någon som har hört något? Det enda jag har hört från ÅF var när beställde i mars att dom skulle levereras i januari 2014.
Tar väl inte så lång tid att kasta ihop en AC som det tar att montera en hållbar kvalitetssäkrad Yamaha :evil:Oj va sent ni får dem ? Får min AC 14 nästa månad
Burlin motor i Skelleftå.. Dom kunde dock inte säga om det är i början eller slutet av december, då det tydligen är lite luddigt från Yamaha ang leveranserna..
Ja det är förmodligen så! ;-) Tråkigt för er/dom som beställt skotern i våras å inte få den innan nyår. Fick min 14s Cat för en vecka sedan å den hade jag bokat veckan innan.Arctic Cats hämd på Yamaha för att Yamaha tillverkar en bättre skoter i samma fabrik: De får ta det sekunda virket till sina transportlådor för det är Cat-personalen som sorterar ut virket.....
Det var ett bra besked !Nu har jag fått ett datum, maskinen kommer 10-15:e december.
Luleå.Å faan... vilken återförsäljare? Snackade med min senast förra veckan men han hade inte hört något. Dags att kolla igen.