A/R 0,63 på det där agget. Känns som man vill gå på ett med stora avgashuset om man ändå ska köpa ett. Är inget stort fan av kinaagg heller. Lägger gärna på en slant och får en äkta garret istället. Är det detta agg du kör med på 600an?
Ja det är de, är ju lite laggigt ifrån tomgång men annars funkar det riktigt bra tycker jag. Släpper man bara gasen kortare stunder så upplevs det inte som laggigt, efter lite åkande så lär du dig att gasa två-tre sekunder tidigareA/R 0,63 på det där agget. Känns som man vill gå på ett med stora avgashuset om man ändå ska köpa ett. Är inget stort fan av kinaagg heller. Lägger gärna på en slant och får en äkta garret istället. Är det detta agg du kör med på 600an?
Jag blandade 4 liter 80 gradigt vatten med 1 liter vanlig avfettning från Jula. Sen körde jag med diskborste, tandborste och kökssvamp. och högtryckstvätt såklart.Vad tvättade du plasten och motorrummet med för att få det så rent?
avfettning och tålamod? eller något vettigare medel?
Ifrån tomgång.. visst jag säger inte att ett glidlagrat agg är bra, men ett billigare alternativ om man vill testa.2-3sekunders turbolagg kan man väll inte anse som en fungerande kombo?
[/url]